hästöga..

#0 Mysig bild. Om det hade varit lite mindre pannlugg över ögat hade det blivit ännu bättre, men inget du kan åtgärda såhär i efterhand. Bra jobbat!
#1 Fint. Läckert med vita ögonfransar. Synd att det finns små utfrätta ställen lite här och var. Annars tycker jag det är en fin bild, gillar hur du har beskärt den.
#2 Jätte söt. Tycker att hästen inte ser riktigt vaken och uppmärksam, tror att en vinkel framifrån skulle passat bättre här. Synd också att bläsen är lite utfrätt. Annars fint. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

tack sa mycket =)
vad menas med utfratt och hur kan jag undvika/redigera detta?
#4 Utfrätt menas att det blir vita fält utan bildinformation, alltså helt vitt, nästan som du har målat. Dålig på att förklara, hoppas du förstod, annars finns det säkert någon som kan förklara bättre!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#0: Håller med marija, för mycket pannlugg över ögat. Det finns ingenting du kan fixa nu i efterhand. Annars bra!
#1: Härlig bild. Fint ljus och fina färger. Bra gjort!
#2: Hästen ser inte vaken ut, men den är väldigt söt. Annars gillar jag bilden.

#0: Håller med marija, för mycket pannlugg över ögat. Det finns ingenting du kan fixa nu i efterhand. Annars bra!
#1: Härlig bild. Fint ljus och fina färger. Bra gjort!
#2: Hästen ser inte vaken ut, men den är väldigt söt. Annars gillar jag bilden.

#0 Är min favorit absolut! Älskar hur pannluggen är över ögat.
#1 Känns lite tom när man inte ser någon lugg i pannan, men känns lite för ljus.
#3 Är lite för röd och vill ha hästens huvud inramat, nu tänker man på omgivningen för mycket.
#0 håller med #8, det är bara gulligt med att pannliggen hänger över ögat
#1 känns som om det saknas något, pannluggen kanske
#2 gullig, lite trött häst?