Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 829 ggr
MLAfoto
0

Strömsholm 5-8/6

Det börjar ju närma sig Strömsholmstävlingarna nu … :) Vilka ska dit? Själv ska jag dit hela sön 8/6 och ev. fre 5-6.

Fiaa2
0

Jag ska dit lördagen den 7/6 :)

Minka
0

Jag ska nog dit, isåfall på lördagen ;)

[Avslutat konto]
0

Jag ska åka dit, förmodligen blir det på lördagen

MLAfoto
0

Haha, såklart den dagen jag INTE är där .. ;) vi brukar åka på lördagen men det passar inte iår tyvärr ..

IngridSkoog
0

Jag funderar på att åka dit nån av dagarna, så jag antar att du och jag syns i sånafall ;D

Sarie
0

Inte helt säkert, men kommer kanske att vara där den 7 och 8!

MLAfoto
0

Åk dit söndag! :D om du ska dit lördag så hänger jag på dig! :D

AnnaFreds
0

vart ligger strömsholm?

Loviiisa
0

Ska vara där 6,7 och 8

Fiaa2
0

#8 En bit utanför stockholm, mot västerås (?) :P Rätta mej om jag har fel XD

Lagerquist
0

#8 Det är så rätt så 8>

MLAfoto
0

Preics, ganska nära västerås. ;)

[Avslutat konto]
0

Tur att min mormor & morfar bor i Köping, så får man skjuts dit till strömsholm (a)

MLAfoto
0

#13 Haha, lyx! :)

ElinH
0

Jag ska nog försöka ta mig dit någon av dagarna :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

ElinH
0

Och på tal om lyx så har jag knappt en halvtimme dit från där jag bor, moahha ;)

/ ElinH

RebeccaMelander
0

Jag ska också dit någon dag, men vet inte vilken än, tyvärr krockar det men en stort tävling vi ska ha där ja rider som jag vill fotografera på så ja vet inte riktigt vilken dag jag kommer, men en dag blir det.

Pandoer
0

Jag ska vara där alla dagarna. Ska vara fuunktionär (i dressyren) på torsdagen och lördagen, på fredagen har jag stalltjänst och på söndagen är jag ledig, så då ska jag vara där och bara titta :) det braiga med att gå och bo på strömsho, är att man går in gratis, så jag kan gå ut och in hur jag vill. sen bor jag ju där också, så jag kan gå hem emellanåt när jag blir hungrig eller så :P

Ellsa
0

Skulle gärna fara dit..

Cattiiis
0

Lite långt för min del, tyvärr.

Colt
0

Bor 15 min därifrån så ska väl va där så mycket ja kan =)

MLAfoto
0

Vad nära alla har! :O ;)

Hannapanna
0

å jag vill dit men kan i dagsläget inte säga alls om jag ska dit! Ska ju ha bebis den 10:e och vad vet man??

Xanon
0

Ska dit på fredagen med bil från stockholm. Kommer åka med bil från Stockholm. Finns eventuellt två platser kvar om någon är intresserad…

A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

ElinH
0

Åker nog dit på lördagen tror jag :)

/ ElinH

Sarie
0

Det är säkert att jag är där på lördagen (7/6) men får se hur mycket pappa orkar att vara där. Det är ju han som kör men skulle han inte orka köra tillbaka samma dag blir det att övernatta och kanske vara halva dagen på söndan ;)

The-Photo
0

Ska försöka ta mig dit 7/6

Anken
0

Va, ligger det nära sthlm? :D Någon som vet ungefär hur lång tid det tar att åka dit med bil från Sthlm?

Eve
0

jag åker nog på fredagen :D

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

The-Photo
0

#28 Nej det ligger ca. 15 mil från stockholm

ElinH
0

#28 Kanske två timmar?

/ ElinH

Anken
0

#31 Okej, tack! Ska tvinga mamma att åka med mig eftersom hon inte är så sugen på att åka till Falsterbo eller Sthlm horseshow.. mwahaahah Oskyldig

Foresta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det någon som fotade den godkände New forest-hingsten Dimmans Eros RNF 182 under Strömsholmtävlingarna? Han ingick i Mjölbys lag i ponnyallsvenskanfinalen.

Någon som vet om det fanns någon "officiell" fotograf på plats, och i så fall vem? Det har tidigare gått att köpa foton med slottet i bakgrunden…  

Bilden har en väninna tagit, men som sagt, är det någon som har andra bilder, gärna med slottet i bakgrunden, är jag mycket intresserad av dessa!

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~