Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 418 ggr
Flikka
0

Strömsholm :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag och fotade på strömsholm kommentera gärna bilderna :D

Fotade massa bilder lägger bara upp 3 st:D

Flikka
0

En till :D Det är väldigt svårt att fota :D för det går hur snabbt som helst :D

Flikka
0

Shettis ^^,

Anna
0

#0 En bild jag inte fattar tycke för alls. Alldeles för mörk och rörig, och hästens skrämda uppsyn får mig bara att tycka synd om den, tyvärr.

#1 Bra del av galoppen, en fin bild. Mer luft framör och mindre bakom. Något mörk.  

#2 Samma som #0.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Alex-s
0

men bilderna är ju coola , hästen , gjorde ju det där själv , vadå tycka synd..

ElinH
0

Åhh jag ville också dit men ingen ville skjutsa mig :'(
Usch vad sur jag blev, perfekt väder var det också idag..

Jag tycker dock att alla tre bilderna är för mörka, jag förstår om det är svårt att hänga med i den farten hästarna kommer i men det gäller endå att försöka fånga en fin del av galoppen.

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Mari
0

Åh jag skulle egentligen vart där idag! Men min kamera är ju på lagning och jag hade ingen lust att åka massa många mil dit bara för att kolla medans min kompis som bor där skulle fota..

Var dock där förra året :) Fast utan systemkamera (var på lagning då också) och hade en glapp liten digitalkamera..

Utav dina bilder gillar jag första bilden bäst, dock är den för mörk men jag gillar farten i den :)

De andra två har tyvärr för röriga bakgrunder, vet att det är svårt att få fina bakgrunder där med allt folk som är överallt ;)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Blondiii
0

#0 Denna bilden tilltalar mej tyvärr inte alls.. Hästen ser skrämd o stressad ut och bilden är mörk.

#1 Skulle nog vart en fin bild om den inte vart så suddig,tyvärr dock ingen favorit för mig heller då jag tycker den är lite "tråkig".

#2 Jättesöt ponny o likaså ryttare,tyvärr fångade du dom nog vid ett illa valt tillfälle där ponnyn ser vettskrämd ut och ryttaren sliter i munnen på den..

Hoppas jag inte lät "elak" nu,Lycka till i fortsättningen!

Flikka
0

Tack så mycket för alla kommentarer jag och min kompis vart väldigt upprörda när vi såg dom här bildera hur mycket dom drar hästarna i munnen och så :D men om jag säger så här det var första gången jag fotade hästar med systemkameran och nu gick det ju så fort så jag kan förstå att bilderna vart mörka och lite suddiga :) men själv vart jag väldigt nöjd med dom här blderna :D men tack för alla kommentarer :D

Flikka
0

Lägger upp en bild till som är lite ljusare :D

Flikka
0

Putt