Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 20-tävlingar-och-utmaningar
Läst 838 ggr
Elden
0

Retuschutmaning #5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Regler:

• Originalfotot som arrangören laddar upp ska förminskas ner till 800x600px, för bästa kvalitet. Det får inte vara redigerat på något sätt, utan ska vara helt i original.
  • Personen som väljer bild utser "vinnaren" samt andra och tredje placeringarna, och den som kommer på första platsen väljer bilden för nästa omgång.
  • Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!

Alla olika redigeringar är välkomna. Du får posta bidrag fram till kl. 23:59 den 12 Juni

Elden
0

*puttar* Var bilden för knepig?

Amandaaa
0

putt

Buuc
0

Ska försöka knåpa ihop nåt! :)

Buuc
0

Sådärja! :)

Lozzan
0

Mitt bidrag

Thorsen
0

#5 Shit vilken mysig bild, snyggt! :)

Buuc
0

#4 Hahahah, inser nu hur dåligt mitt bidrag är.. xP Jaja.. Vart är alla? Skicka era bidrag! :D

EllinoreBoy
0

haha, jag försökte ju iaf!

Canonball
0

Mitt bidrag :)

Colt
0

Mitt bidrag. Har beskurit och klonat och ändrat lite färger och kontraster, har även givit schabraket, lindorna + Tränset en annan färg ^^,

IsaHolm
0

Jag gjorde lite allt möjligt, bla gjorde manen och svansen lite .. fylligare ^^

Elden
0

Ingen mer som vill hoppa på utmaningen? Sista dagen i morgon att lämna in bidrag! :)

Amandaaa
0

puttar^^

Elden
0

Ledsen att resultatet dröjt men vi har haft problem med uppkopplingenhär hemma. Ska sätta mig och kolla igenom bidragen nu och återkommer med resultatet!