NY KAMERA !!
Igår när jag kom hem efter ridningen stod ett stort tungt paket på bordet, som jag inte fick öppna förns jag hade ätit xD. Men i allafall, det var en Canon eos 400D, min första system kamera.
Nu ska jag bara lära mig att hantera den! Skulle vara jätte kul om jag kunde få lite tips av er som har en 400D.
/Rebecca

Vad roligt, grattis! Har själv just den kameran, den är jättebra :)
Grattis :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack :) Ingen som kan ge några tips?

Roligt med ny kamera! :)
prova dej fram så du lär dej fota manuellt
ställ in en bländare å så provar du olika slutartider på det så du får en känsla av vad det ska vara ;)
Okej tack, ska pröva det :)

Grattis!

Vad kul!
Vad kul, grattis & lycka till! =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Roligt!
Vad menar du med tips? På inställningar och så eller?
När jag fick min 400D, för ca 10 månader sen så började jag med att läsa snabbmanualen och sen lära mig resten genom att expimentera och sen läsa till den som behövs i den riktiga manualen!
Lycka till!

Skoj, grattis :D
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Gud vad skoj, grattis! :D

Grattis! ;)
Då synns vi väl på nästa Pay And Jump och då är det bäst för dig att du har med dig kameran! ;P

Skoj, Grattis :D
Tyvärr kan jag inte ge några tips då jag fotar med en Nikon D80 :/
Stort grattis! :D
Har en 450D, det är nästan samma kamera förutom att min är lite bättre XD Men men skit samma! Mitt tips är i alla fall att sticka ut och fota på de olika redan förprogramerade lägerna på ratten och läsa lite smått i bruksanvisningen och lära dig vad alla siffror och tecken betyder.
mii ska snart köpa den =)
Tack så jätte mkt alla sm skrivit :P tack för dom tipsen jag fått :) har redan prövat den lite och imorgon ska den med till stallet :D
Grattis! Har också en 400d. =)
#18 Va kul, hur länge har du haft den?
#19 Sen 26:e maj.