Bilder tagna med Nikon D40
skulle gärna villja se foton tagna med Nikon D40 :) vill ha lite exempel :D tror jag ska köpa en sån nämligen :)
jag har en D40
Checka hemsidan xP
www.friendsphoto.webb.se
Alla foton är knäppta med D40:n
Tror att det redan finns liknade trådar med samma fråga som du kan kolla in?

Emelie Gertmo vet jag fotar med en Nikon D40
www.emeliegertmo.se
Men egentligen spelar det ingen roll vad du har för kamera, det är fotografen som har den största rollen!
Om du ska köpa en D40 får du någ skynda dig lite för dom ska sluta sälja D40 vad jag har hört
#4 När ska dom göra det? :O Ska ju också köpa den.

#7 Jag har ingen aning!
Men min kompis skulle köpa en på Expert för tja några veckor sedan. De hade skrivit i deras reklamblad och det var rea på den. Men när dom kom sa dom att dom har skickat tillbaka alla för att dom ska sluta säljas…
Alla mina bilder på min hemsida är fotad med Nikon D40. okej, alla förutom kanske 1 eller 2 :P

okej ngra bra tips på bra objektiv då ? ;)

#11 Det beror väl lite på vad du vill fota, men själv har jag Nikkor 18-55mm och Nikkor 55-200mm, jag gillar mest 55-200mm och jag fotar mest på hästar.
http://taralom.blogg.se - Min blogg
Du får gärna kolla på min hemsida, dom flesta bilderna är fotade med nikon D40, tex alla hästbilderna är fotade med D40n.
www.mwfotografi.webb.se

#11, ja det beror väl på vilken prisklass ;-) men just nu fotar jag med nikkor 55-200 och är nöjd! ska köpa ett sigma 70-200/f2.8 när jag får pengar!
det ända man ska tänka på är att kamerahuset ej har inbygd af-motor så det måste objektiven ha om man vill ha det så!