Häst på bete

jag se ringet fel på bild 0 :)
men bild 1 säger mej inte så mke .. den skulle vart finare om hästen gick mer i mitten av bilden :)
annars bra jobbat ! .. jättesöt häst :)

Marija, du har lyckats superbra med första bilden! - Fin komposition, ljuset (som verkar vara på kvällen) ligger bra. Trevligt uttryck
Andra bilden känns lite konstig i färgerna. Hästens strumpor känns lite lila. Trevlig bild annars, kanske går att konvertera till svartvitt? :)

Mycke bättre i s/v!
#5 Okej, tack!
Jag är kluven, tycker om den både i färg och s/v.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jo, sv/v blev bättre! Liite mer kontraster så tror jag det blir super!
#7 Okej, tack! Bytte ut bilden i #4, har nu ökat kontrasterna.
Vill gärna höra fler åsikter!

Snnnyggt!
Tycker personligen att staketet stör för mkt och jag tittat på det innan jag ser hästen. testa klona bort det. Tycker att det är lite för mkt "jaha" men porträttet va snyggt.
Caroline Dahlén
Medarbetare på Hästfoto iFokus

#0 Absolut ett mycket fint porträtt! Bra ljus och bakgrund.
#1 Föredrar den i färg men hade föredragit o ha hästen på andra sidan och lite lite mer inåt mitten, inte i mitten men bara så man får lite med luft på vänster sida. Annars mycket fint det också!
#9 Tack!
#10 Tack så mycket.
#11 Tack :) Tyvärr är bilden fotad så, kan alltså inte få hästen till andra sidan.
Snyggt :) kan inte annat en hålla med föregående
#0 - Underbar skärpa och härligt uttryck från hästen. I vanliga fall skulle nog flugskyddet och grimman störa men jag tycker det bara gav bilden det lilla extra. En riktig härlig sommarhäst bild.
Dock känns bliden lite blå och att hästen står i nerförsbacke.
#1 - Härlig bild i allmänhet men även denna känns lite blå också och sne. Och att staketet är där ger inte riktigt den där frihetkänslan man vill ha i sommarhagbilder.
Maggan
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#13 Tack!
#14 Tack! Jo, jag funderade på om någon snart skulle påpeka just det med grimman och flughuvan.
#4- Fint i svartvitt !
Jättefina bilder, och jag håller med viciousy om att den var jättefin i svartvitt!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#16, #17 Tackar!
Någon mer?