Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 474 ggr
IngridSkoog
0

Utskrift

Om du fått en beställning och kunden vill ha bilderna utskriva, skriver du då ut bilderna hemma med egen fotoskrivare, eller skickar du in dem på labb? Isåfall vilket?

Anna
0

Upp till A4 skrivs ut hemma med egen fotoskrivare, större än så skickas efter hos Fujidirekt.se.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

jag framkallar alltid mina foton på crimson, så länge det inte rör sig om ett foto i 10x15 format, för då förlorar jag på det.

IngridSkoog
0

#1,2. ok! Alltid intressant att veta hur andra gör.

SofiaGenne
0

Det beror på om jag får beställning via internet när jag är hemma, eller om jag är ute på tävling. Har med oss skrivare på tävling numera :)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Ellsa
0

Alltid labb.

Emelie-G
0

Skickade tidigare in till fujidirekt, men har nu börjat gå till en Expertbutik i närheten, ser ingen skillnad på kvaliteten plus att ingen fraktkostnad tillkommer eftersom jag hämtar ut bilderna :)

IngridSkoog
0

#6 blir det mycket skillnad på priset eller ligger de på samma?

Emelie-G
0

#7 Missade att skriva att jag vid större förstoringar fortfarande kör på fujidirekt, för de är ganska mycket billigare då. Går vid mindre utskrifter till expert eftersom jag då tjänar på det. Du kan själv jämföra priserna på hemsidorna.

Såg idag en fujibutik i närheten, har de samma priser där som på internet kommer jag nog köra på det i fortsättningen :)

Isak
0

Jag kör alla mina bilder via framkalla.com eftersom jag tycker deras service är kanon. Råkade bli något korrupt med ett minne jag hade, men de fixade in bilderna manuellt så slapp fixa det själv.

Men mest kanske det beror p åatt det ligger  i stan.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson