Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 427 ggr
Thorsson
0

Skriva på CD?

Ska skicka iväg min första CD denna eller nästa vecka. SÅ ska strax ner och kolla vad portot går på och sedan ett "vaderat" kuvert. Osv osv..

Men nu fram till frågan, ni som skickar CD skivor, vad skriver ni på dem? Skickar ni bara CD:n eller skickar ni CD med sitt fodral?
*Vet inte om inlägget ligger i rätt tråd*

Anna
0

Jag lägger CD-skivan i ett fodral. Till fodralet har jag alltid ett personligt "omslag" också, en bild på framsidan av fodralet alltså, som föreställer hästen som beställningen gäller. Skriver även "Bilder på …." samt "Foto Anna Attlid" på fodralbilden. På själva CD-skivan skriver jag samma sak.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0

När jag skickar CDn ligger den i ett fodral. Jag brukar inte skriva någon på skivan, utan skriver ut en ny framsida till fodralet med någon kortfattad text som beskriver skivans innehåll samt någon av bilderna beställningen gäller frilagd, t.ex. "Regional hopptävling, Askims FRK 08xxxx (datum)" om det rör tävlingar, samt adressen till min hemsida i ett hörn.

Thorsson
0

Okey, tack så mycket. :)

fridak
0

jag ahr bara skickat en cd, skrev inget på själva cdn, men skrev ut bilder av samma ekipage till omslaget i fodralet och skickade de hela i postens förfrankerade lilla påse.

Cavello
0

Jag lägger CD:n i ett fodral med ett egendesignat omslag. Skriver också kundens namn på CD och ibland "Foto: Matilda Andersson".

Thorsson
0

#4-5. Okey, tack! :)

ElinH
0

Ni som lägger CDn i fodral, vilken sorts fodral är det? Hårda eller mjuka..?

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Anna
0

#7 Hårda plastfodral.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cavello
0

Hårda annars kan man ju nästan lika gärna skippa fodralet :)