Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 458 ggr
SofiaGenne
0

Utskrifter

Var har ni skrivit ut era bilder, om ni gjort det i affärer/företag?

Tipsa gärna om hemsidor, eller bara namn på bra utskriftsföretag!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Anna
0

A4 och under (11x15cm, 15x20cm eller annat) skriver jag ut själv med min fotoskrivare Canon Pixma IP4500x. Suverän kvalitet!

Över A4, t.ex A3, skickar jag efter hos Fujidirekt.se. Snabbt, billigt och bra! Väldigt nöjd. Har skrivit ut i A3 därifrån ett antal gånger, och såklart mindre storlekar också, och det blir alltid jättefint.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Isak
0

Skriver ut alla bilder hos framkalla.com, men det beror iofs att jag har typ 20m till labbet. Men bra kvalité och snabba leveranser.

De går igenom alla bilder manuellt och redigerar eventuella färgstick m.m. för bästa resultat.

Hälsningar

Alexander

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Cavello
0

Skriver ut ut till A4 själv (då A6, A5, A4). A3 och större skrivs ut hos www.framkalla.com. Om jag har många bilder i varierande storlekar som ska skrivas ut till kunder osv. så skickar jag in till labbet, blir billigare så.

Och Framkalla.com är helt klart bäst av alla jag har testat :) Framkallat flera A3, A4, A5, A6 och några andra konstiga storlekar och alla har blivit finfina. Tom. bilder fotade med ISO 1600 som trycktes upp till A3.

ElinH
0

Jag håller på att skriva en artikel om hur du gör bäst utskrifter hemma, just nu. Den är klar efter helgen  :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Ellsa
0

Egen skrivare.

joooossan
0

De mindre bilderna (11x15cm - 13x18cm m.f) skriver jag ut på min egen fotoskrivare :) Men om jag ska ha större format skulle jag lämna in dom, har dock inte gjort det än :) Men ska väl såsmåningom ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

OliviaJ
0

Egen skrivare :)

Kattapult
0

Jag ska skicka in lite bilder till expert eftersom jag har en kupong med 25 utskrifter på fotopapper. :) Sedan har jag lite bilder som pappa har skrivit ut på jobbet. På papper i A3. Det blev bra faktiskt :D

Joohannaa
0

Hos Expert. ^^ Mkt A5 och några A4.

SofiaGenne
0

Tackar så mycket, det är inte så aktuellt nu längre :)

MVH

Joohannaa
0

Haha. x] Oj, märkte det nu. När den senaste kommentaren skrevs i början av februari. xP

Emelie-G
0

Sofia, ska jag låsa tråden om den inte längre är aktuell? ;)

SofiaGenne
0

Helt okej Mli! :)

MVH

Inlägget är låst för nya kommentarer