Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 719 ggr
Cavello
0

Äntligen D300!

Idag har jag äntligen köpt min efterlängtade D300 tillsammans med 8gb CF-kort och en kortläsare till ett förmånligt pris. Ska bli så skoj att prova den på minisemestern till Linköping/Valla/Kolmården imorgon och senare i helgen på tävlingarna.

Batteriet är färdigladdat så nu ska jag ut och fota, ska bli så kul! Ångrar inte köpet ett dugg då min kära granne öste beröm över den! :D Greppet är så bekvämt!

Jag är toppennöjd! :D

[Avslutat konto]
0

Oooh!! Supergrattis till dig!

Hur mycker fick du den för? (:

[michaelalundgren]
0

Roligt :) Då väntar vi oss bilder snart! ;)

SofiaGenne
0

Grattis ;D

Visst är D300 helt underbar att hålla i? Älskar min också!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Lininaa
0

Grattis, verkligen kul!

Tovig
0

Kul!! *banana-gubben från Buke* Skrattande

denisesalomonsson
0

Roligt :)

Emelie-G
0

Åh vad roligt, grattis! :)

Majsbecka
0

Grattis! Du är värd den :)

Thorsen
0

Åh, vad roligt!
Grattis! :D

Angies
0

Grattis till en underbar kamera! :D

Klasselover
0

Grattis! :D Då är du i närheten av mej ;) Ska du fota någon tävling i Valla?

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Ceciliajacobson
0

Oj vad kul Grattis & lycka till!! Men måste säga att efter att jag provat Gännäs d300 har slutat önska mig en sådan. Är fortfarande mer en nöjd med min underbara d80.

OliviaJ
0

Kul med ny kamera, grattis! :D

Cavello
0

#1 Lite rabatterat pris men ca 16 000kr med tillbehör.

#2 Oja! Ska iväg till Linköping imorgon och torsdag men sen kommer det massor av bilder!

#3 Den är mer än underbar! :D

#11 Nope, ingen tävling men ska träffa Elin här på forumet och såklart fota alla pållarna på Valla för att sedan dra vidare mot Kolmården på torsdag. Var i Linköping bor du? Har släkt där :)

Tack alla andra :D Var nyss ute och provade den i kasst ljus men D300 skötte sig suveränt! Seriebildstagningen låter som en riktigt kulspruta (A)

Vemsan
0

åååååh gud vad kul =D Du måste lägga upp massor med bilder sen =D

Hälsningar Vemsan

Lueur
0

gaaaah, min ligger hemma i sverige och väntar på mej ;)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

elinnn
0

Vad roligt, grattis!! :)

MLAfoto
0

Kul, grattis! :)

Madick
0

Grattis! Jag älskar min! Ska köpa ett till hus och tänkte faktiskt köpa ett till D300-hus. Men nu kommer D700… som en D300 med FX-sensor. Blir till att sälja många bilder nu då!

Anna
0

Grattis, D300 är underbar att hålla i =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Monday
0

Grattis! Sen vill vi se lite bilder också! (:

http://www.regret-nothing.com

Klasselover
0

#14 - Bor inte i Linköping utan i Skänninge, 3 mil därifrån :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

oliviakarelius
0

Grattis :D

Cavello
0

#19 Förstår dig, jag är fullständigt kär i den :) Igår fotade jag lite dressyr och lite actionbilder. Den var fruktansvärt snabb! Är så van vid min lite segare D50 som tar år och dar på sig att ta bilder känns det som. Och seriebildstagningen, underbar!

Och för att inte tala om brusnivåerna, fotade även i ett mörkt mörkt ridhus och hade ISO 3200 och bruset syntes knappt alls.

Längtar tills jag kan prova den på tävlingarna, men idag så ska den provas på Kolmården! :)

#21 Det kommer imorgon när jag är hemma, har som sagt fotat både lite dressyr (duktiga var dem) och fria hästar så blir nog lite att visa.

Tack alla! :D

Spader-EliN
0

#24 Längtar att se bilderna :)

- Är mig Matilda har fotat :)

Lizzan
0

Ohh vad kul :)

Ellsa
0

Grattis!

Trollis-