Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 380 ggr
noway
0

Kritik!

Jag skulle verkligen vilja ha kritik på mina tävlingsbilder på pixbox. Vill speciellt ha konstruktiv kritik. Men det är det är första gången jag fotar på en tävling så är väldigt mycket nybörjare. www.beware.pixbox.se är iallfall länken och jag komenterar gärna tillbaka sen! :)

noway
0

Ingen? :P

divansson
0

www.beware.pixbox.se

Länkar åt dig.. Själv vill jag inte ge kritik, eftersom jag är urusel på hoppningsbilder.. Men tycker att det i helhet ser fint å bra ut :)

Men det vore kanske lite lättare om du la in 4-5 bilder här som du är mest nöjd med som man kan ge konstruktiv kritik på.. Till att börja med kanske?

Sen ha tålamod, det är inte många som hinner se tråden på bara 10-20 minuter..

Trollis-
0

Jag är inte bra på att ge kritik, men jag tycker det var ganska så många bilder som var i nerhoppet, det hade varit bättre om du försökte fånga upphoppet eller precis över hindret. Vissa bilder tycker jag är fotade lite bakifrån. Men några bilder var fina med bra skärpa :) Jobba på bara :D

noway
0

Tack! Jo, det blev tyvärr det men mina kompisar bestämde sig för att fara efter 125cm klassen och 130cm. Tyvärr, och då följde jag med. annars hade det garanterat blivit fler och antagligen fler bra :)

noway
0

vad hände med mitt förra inlägg? ;s

Trollis-
0

#5 Ingen aning xD Ser lite roligt ut!

noway
0

haha jo, det gör verkligen det, och ändå försökte jag ändra men det fungerade typ inte ;P