Nikon D700
Har ni kollat på det här?:o
Jag läste det igår. Ser riktigt, riktigt trevlig ut! Ska bli intressant att höra mer om den när den släpps sedan.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Sjuktnice!
Wow ;)
Oh :)
Synd bara att man inte har 26.000 kr över …
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Tänk den lyckliga person som får den! x'O
har med kikat på den, rätt mycket faktiskt. Blev lite överaskad av att se den.
Den sjunker nog hääärligt mycket i pris tills nästa höst 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#8 aa, hoppas på det samma. ;')

Känns som att Nikon kommer på nya hela tiden, bra dessutom, och att Canon halkar efter mer och mer hela tiden.. Undrar va Canon hittar på för nått nu då, de lär vel inte bara sitta och se på när Nikon åker iväg långt framför x)
Vore kul om Nikon kunde komma med en likadan kamera fast med AF nån gång.. Jag har hellre Nikon än Canon faktist, ändrat mig nu ;) Bara det med Autofokusen som saknas :/ Fasst.. åsido går det ju om man köper objektiv med AF.. men då gäller det ju att hitta sånna man vill ha också ;P
ääh.. hoppas den sjunker i pris snabbt :P så ja som nyligen köpte en mobil å beställde ett hästtäcke för flera tusen har en minsta chans att kunna köpa den kameran nån gång .. xD
Den kameran är häftig. Hade en diskussion om D700 idag med grannen (äger en fotobutik/fotoateljé) och han tyckte att den såg mycket lovande ut. Längtar tills de får in den, även fast man inte ska köpa är det alltid skoj att kolla.

#5: Ja, eller hur x)

Canon har suttit inne på uppföljaren till 5D ett bra tag nu, så tror den kommer bli något alldeles spektakulärt när den väl presenteras.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson