NM Grevagården den 28/6!
Godnatt!
Jag ska till Grevagården imorgon/idag (klockan är efter midnatt..) och titta och fota alla duktiga ekipage från Swe, Nor, Den, Fin i NM!
Någon mer som ska dit?
Vet att tråden kom ut i lite kort varsel, glömde (a)
Men iaf - om ni ska dit, och ser mig - HÄLSA :D
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Herregud, var det INGA som var på NM :o?
galna folk xD
MVH

Jag har varit där! Men, hann inte se ditt inlägg i morse….

Åh, hade så gärnat åkt dit & kikat, roligt att det gick i Svergie iår iallafall! :)
#2 Åhå! Fotade du?
Såg en hel del personer med goa kameror, kan du vart en av dom?
MVH

#4. Ja nog fotade jag alltid. Trots att jag slängde MASSOR av bilder under dagens lopp, så hade jag ca 1300 bilder med mig hem efter lördag och söndag. Jag hade den röda "Ridsport-västen" på mig…. och visst har jag en "go kamera" alltid
. Jag skall uppdatera min hemsida vad det lider, annars går det att se bilderna i tidningen Ridsport som kommer på torsdag.
#4 Stog du mycket vid dressyren :P?
Bredvid ett hinderstöd, åt vänster om banan typ? ;D
MVH
#6 Genne har koll … xD

#6. Om du menar på ridhussidan av banan, så JA jag stod där - i alla fall i lördags. Men, jag fanns säkert lika mycket på hoppbanan. Hade ju i uppgift att prestera bilder från både hoppningen och dressyren.

Jag va där, dock utan kamera, men med häst ;)

#9 - Ja, det finns det bildbevis på
.

haha skulle jag gärna vilja se! lägger du upp bilderna på din hemsida månne? =D
#8 Det var under lördagen.
Haha, då såg jag dig allt! Tror jag såg dig någon gång vid hoppbanan också.
#9 Ajjamen, bildbevis finns ;)
Jag tyckte änna att jag kände igen dig, på hästryggen alltså. Annars har jag inte så jättebra minne för allt folk, men tyckte änna dt var du, och hade rätt sen såg jag kollade klasser som du startade ;d
MVH

#11. Jag har börjat lägga ut bilder på min hemsida. Upplägget på min hemsida är inte att lägga ut alla bilder jag tagit, som endel andra gör. Just på dig har jag ganska många olika - även om jag bara lägger ut en.

#13 kul att du tog flera bilder… Skulle gärna vilja se fler, så kanske man kan köpa någon? Jag får aldrig nog när det gäller bilder :P

#14. Skicka mig en mailadress så kan jag skicka dig lite fler bilder.