Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 458 ggr
RebeccaMelander
0

Nytt objektiv!! :D

Yes, nu har jag samlat ihop mina pengar och gått och köpt teleobjektivet Sigma 70-300mm F4-5.6 DG Macro, till min 400D. Och jag måsste säga att jag än så länge är super nöjd med det. Har bara haft det i lite mindre än en vecka men funkar superbra!

Lininaa
0

Grattis, vad roligt!

Pedro
0

Ohh, jag funderar på ett likadant.

Grattis!

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Majsbecka
0

Grattis :D Har ett 70-300 fast Tamorn och det är värkligen kul att fota med de :D

RebeccaMelander
0

Tack :)

#3, aa det är det :P hehe

Emelie-G
0

Vad roligt, det ska vara prisvärt!

Ellsa
0

Roligt!

MLAfoto
0

Kul, grattis! (=

Jooline
0

Grattis :) Eifos här inne har ett likadant och är också jättenöjd :) Hoppas du fångar många bra bilder med det nya objektivet :)

RebeccaMelander
0

Tack, ja då :P

Jenah
0

Canon_Fokus: Vad kostade ditt? :) Har också en 400D och skulle behöva ett annat objektiv snart!

RebeccaMelander
0

#10, jag köpte mitt i spanien på mediamarkt för 1500 svenska kronor är hemma på mediamarkt tror jag det kostar 1700-1800 men jag tycker att det var prisvört är supernöjd med det.

Ankilika
0

Grattis! Skulle man kunna få se lite bilder? :) har varit nyfiken på det objektivet.

RebeccaMelander
0

haha ja självklart tyvärr har jag då inga häst bilder än går det bra med natur och hund bilder? :P

Ankilika
0

#13 Ja, klart det gör ;) fotar mycket hundar själv så.

Annifrid
0

oh, jag har ett nästan likadant till min 350D!

70-200mm då. Tycker inte du också att man ibland vill kunna komma lite närmre sitt motiv, jag hade gärna haft 50-200 ?