Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 527 ggr
Anna
0

Fotoskrivare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har du för fotoskrivare och vad tycker du om den?

Jag fick en för tidig julklapp av min syster idag, en Canon PIXMA IP4500 (se bild). Har inte hunnit testa den än men syrran har en likadan och är mer än nöjd, ska bli spännande att se vad den går för när jag kommer hem sen :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AnnaJohansson
0

Vad kostar den?

Den ser ju ut att vara bra iaf ;D

Anna
0

#1 Runt 1000kr på de flesta ställen. :)

Den skriver ut i 9600 dpi!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AnnaFreds
0

Vad betyder att den skriver ut i 9600 dpi?

ThiffannyJ
0

Vi har en Canon Pixma IP5200, som vi köpte förra året. Är supernöjd!! Skriver ut jättefina bilder, och vi har nästar bara skrivit ut A4!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Lininaa
0

#0 Vad roligt!

Jag vet inte riktigt vad vår skrivare heter, vet knappt någonting om den förutom att det är en laserskrivare. Men jag skriver nästan aldrig ut bilder.. så jag har inte så jättehöga krav på den :)

gigytffyvbk
0

#0 Vad roligt, själv har vi en laser färgskrivare eller ngt sånt vet inte heller vad vår heter men den duger XD

Cavello
0

Vi har en Canon Pixma, rätt gammal modell men har leverat bilder i A4 med hög kvalitet så den duger. Men funderar på en ny modell lknande den Attlid har fast med scannar och lite annat med.

jojjehanna
0

Har ingen fotoskrivare. Lämnar in alla foton för framkallning på fotoaffär.

jojjehanna
0

Dessutom sjunger nog min vanliga skrivare på sista versen. Tror jag köper en ny i mellandagarna.

Marija
0

Har inte heller fotoskrivare, men garanterat ngt man skulle kunna införskaffa!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

[manzii]
0

jag vill ha en fotosrkivare men tja… vet nt riktigt hur mycket dom kostar och så..

[michaelalundgren]
0

Jag har en Canon Pixma ngt :P Köpt på Clas Ohlson för ca 500kr förra året. Duger till det jag vill ha den till!

[MajaWrangstadh]
0

Puttar upp den här tråden, funderar på att köpa en och vill ha lite tips :D

Anoziz
0

Jag har nu en HP 1280 eller nåt, skriver ut upp till A3. Är en helt okej fotoskrivare!

Amandaaa
0

#0 Jag märkte just att vi hade en sån där skrivare hemma, visste inte att det också var en fotoskrivare ;D

The-Photo
0

Jag funderar på en bättre skrivare jag med!

neonrosa
0

Vi har en som jag aldrig använt, men den har scanner också och skriver ut i A4:a så den ska jag testa någongång, helt klart!

[Nesslan]
0

#0 Jag har samma som dig :) Min funkar jättebra, blir fina bilder. Inget jag kan klaga på ännu ^^,

Magster
0

Jag har en HP Photosmart C6180 All-in-One.
En mycket bra skrivare på alla sätt, den fungerar som skrivare, skanner, kopiator och fax och går även att använda trådlöst.

Lite seg på att skriva ut foton men bilderna blir fantastiska!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.