Nikon D40 säljes!
Nu säljer jag då min Nikon D40 för ska troligtsvis köpa en D50 (precis som halva den här sidan) men jag köper ingen innan jag fått D40'n såld.
Det är då D40 kamera hus + kitobjektivet 18-55mm
Kameran har tagit runt 3000-4000 bilder ungefär och köpt i maj 2008.
Det är då lite bud på den men runt 3500 hade jag nog tänkt mig eftersom den inte alls är mycket använd.
Skickar den inte utan ska säljas till någon i stockholm då jag inte vill (för köparens skull) att någonting ska gå sönder i postens hantering.
Alla som vill köpa kan ju skrika till här eller mejla iamyourlifewest@hotmail.com
Man kan köpa den billigare på tex. Expert, så 3500 är nog lite väl dyrt.

…

#1 den kostar 3929 på expert med kitobjektivet men anars :P
synd att det inte var en D50 du sålde xD
Oj, är de så billiga numera?
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
på elgiganten sålde dom den för 2900:- ;)
Både bra och dåligt att priset sänks så mycket, fler har möjlighet att skaffa en systemkamera men samtidigt är det nästan synd och skam att en systemkamera kostar mindre än vissa medelkompaktkameror.
Vi köpte vår Canon Ixus 50 för dryga 3000kr (dock för 3 år sedan) men priserna förändras.

Nu är dom ju typ slut på elgiganten för dom hade ju ngt extra erbjudande eller såå.. hmm…
Aja om någon vill köpa den för runt 3500 så är bud välkommna och om ingen vill så är det bara att skita i och skriva här ;)
Jag fick sålt min för 2700kr och det var jag väldigt nöjd med, tyckte det var ganska mycket eftersom dom kostar såpass lite nya.
Menmen, du kan ju försöka få sålt den för 3500 =)
#3 Jaså, det visste jag inte. Tycker ändå du går ut lite för högt, men om du får ett bud så är det ju bara bra.

Ojdå :O Jag kanske satt alldeles för högt x)
Men det är ju inte panik för mig så jag har den ute ett tag här och på andra sidor så kan jag ju sänka när jag verkligen vill bli av med den. :)
Jag köpte min för 3500 som ny…