Kameraproblem! :'(
Nu är min kamera påväg till Canon….
Och jag är bokad av arangörerna på en utställning den 19!
Har en Nikon D40X att låna, dock har den endast kitobjektivet.
Och så har jag en Canon EOS D30 med 3.3 megapixels att låna.
Både och suger stort.
Vad ska jag göra? Kan ju inte direkt gå och köpa mig en systemkamera eller hyra en, då jag inte vet hur mycket jag kommer få ihop på utställningen :(
Åhh, suck!!
Men fy vad träligt! =/ Vad är det för problem med din kamera? Hoppas det löser sig!
det är trassel med sensorn =(

Usch vad tråkigt…
Hade du bott närmare hade du fått låna min utrustning (:
#4. Underbart snällt :) Det är bara himla synd att sverige är ett så avlångt land =P
Ja, du hade kunnat få låna min Nikon också om vi befunnit oss på samma plats :)
Usch vad jobbigt Linda.
Jag vet flera stycken som har fått låna kameror av butiken de lämnat in hos. Bl.a Thorsson och Angies här på forumet(?) tror jag gjorde det när deras gick sönder. Något att kolla upp kanske?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag får inte låna kamera från swefo, tyvärr. Måste hyra för ca 700:-/dag :(
Har i alla fall bestämt mig för att söka reda på en billig beggad 300D/350D. Bara att hoppas att jag hittar en!

Nej tråkigt :(

usch vad tråkigt :/ Hur går det?
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Vilken otur :(
Vad jobbigt det måste kännas. Lycka till!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#9 Om jag inte är helt ute och cyklar är du på G med en 20D? Om det skiter sig så såg jag en 300D för 2000:- på fotosidans annonsmarknad.
#14. Japp jag är på G med en 20D :) En i grannstaden säljer den, har mailat och sagt att jag ska ha den.
Linda, jag tycker alltid att du har något problem med dina kameror. Är det inte rengöring är det sensorn.
Du får vara lite försiktigare! ^^
Nej, men jag tycker faktiskt verkligen synd om dig, och det händer alltid när det verkligen inte får hända sånna här saker för dig också. Hade vi bott nära varann hade du väldigt gärna fått låna min EOS 350D.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#16. Haha, jag är otursförföljd, men som tur är löser det sig alltid i sista minuten oxå :) Tack gulliga du!
Men nu har jag gått och köpt en 20D :D
Grattis! ^^