Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 597 ggr
eemmap
0

Kamera slutade funka

Rätt vad det var en dag så sluta kameran o funka. De gick inte o he på den :s En canon eos 350D. Misstänker att nått kan vara glappt men jag har inte tappat den :/ Nån som har haft samma problem?

denisesalomonsson
0

Gå till affären där du köpte den och be dom kolla igen kameran.

eemmap
0

Jag va dit o dom sa att jag skulle lämna in den typ :S

Anna
0

#2 Skicka den till Canon.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

eemmap
0

#3 Ja jag ska göra det, :)

Magster
0

Hur funkar den inte?

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Jooline
0

Du är säker på att inte batterina är urladdade? Då lägger min kamera också bara av, fast jag tror jag har fel i mitt batterigrepp.

eemmap
0

#5 den vill inte starta.. :s

#6 Jag har laddat den.. så det kan inte vara det :S

Anna
0

Batteriet sitter i korrekt och är inte trasigt?

annaattlid.se

eemmap
0

#8 ja har provat massor med gånger. Men jag har fått igång den en gång. sen efter de var den heldöd :s och det är som att nått är glappt. För när jag fick igång den så funkade den när jag lixom hade batteriluckan lixom uppåt. Sen när jag vände på kameran så de blev neråt så dog den.. sen har jag inte fått igång den igen :(

Anna
0

Då verkar det som om batteriet eller batteritillförseln är glapp, ja. Skicka den till Canon och be dem åtgärda det/kolla upp felet!

annaattlid.se

eemmap
0

#10 ja hade tänkt det. Men det kostar massa & jag hade ändå tänkt å byta upp mig. Så funderar på å skita i det. :P Men hur ska jag ha råd med det..? haha :P

Anna
0

Är den inte försäkrad?

Har den garanti kvar?

annaattlid.se

eemmap
0

Alltså, jag köpte den inte från en affär utan den kom från USA osså såldes den av privatperson i Sverige..

eemmap
0

IIIIIH! :D Jag testade att he igång den idag bara för att lixom. OCH GISSA! DEN FUNKAAAAR! :D:D:D:D Men ska inte ta förhastade slutsatser. den kan lika gärna vara död nästa gång ;)