Hitta tävlingar ?
Det är ju så att jag har en kamera och vill komma ut på lite tävlingar och andra evenemang. Men problemet är att jag hittar inte vart tävlingarna är någonstans. Vart ska man kolla ? På olika klubbars hemsidor ? (;

Det är en utställning i Insjön 9 Augusti (a) (skojja bara) min ponny ska visas där, haha, för skojs skull, har tänkt att fota men de är lika bra å dra med ponnyn när man endå är där eftersom de är vid hemklubben ;P
Du bor i Falun va? hm.. Du har ju borlänge innom kort avstånd, trav? ;) hehe nä, men här i Insjön som inte ligger heeelt åt skogen för långt bort från Falun, så kommer det vara några dressyrtävlingar i Augusti.
den 22-24 Augusti komemr det vara Lokala och Regionala hopptävlingar för både häst och ponny, på Rommes travbana ;P Litet tips bara, jag ska själv dit förmodligen..
Men de är vel att kika runt på klubbsidor antagligen, eller så ligger det ute en tävlingskalender med en hel del tävlingar här inne på hästfoto..

Okej tacktack! Nej till insjön ska jag nog kunna ta mig till, ligger ju inte tiklång härifrån :) Och har faktistk funderat på Rommetravet, har aldrig fotat travhästar under trav, och skulle vara kul och testa. ska iallafall kika runt lite på olika hemsidor, över tävlingar.

www2.ridsport.se är helt klart det bästa :)

Okejj, vart ska man kolla då någonstans ? :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tack så jättemycket ! :)