Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 485 ggr
Fiaa2
0

Evenemang i Sthlm?

Någon som råkar veta om det kommer vara någon utställning i sthlm 2008?
Och om det kommer vara någon Trav/galopp i sthlms trakten 2008?

// Sofia

Marija
0

På Täby Galopp kanske det är något? Bor inte i Stockholm, så vild gissning.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

ElinH
0

Kolla på svenska ridsportsförbundet, ridskolors hemsidor, rasföreningar annars :)

I strömsholm kör dom väl med lite galopp ibland? Och så Täby galopp förstås. Har för mig att det ska ligga en stor travbana där någonstanns också.

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Cavello
0

Solvalla är Sveriges största travbana och ligger i Stockholm.

angelinabergenwall
0

Det går massor av galopp löp på Täby Galopp, bara att kika på hemsidan. :]

Monday
0

Travlopp på Solvalla varje vecka är det ;) Brukar vara lunchtrav på fredagar och kvällslopp på onsdagar och en gång i månaden heldagstrav på lördagar.

http://www.regret-nothing.com

Spader-EliN
0

#2 Strömsholm ligger väl mellan katrineholm & Västerås :S det är väl en bit från stockholm?

Monday
0

#6 Det tar väl 1,5 timma med bil till strömsholm ungjefär. Alltså inte så himla långt bort.

http://www.regret-nothing.com

Shallow
0

Solvalla kommer de vara mkt trav tävling både ponny & häst. Kan skicka länkar ifall du vill?

ElinH
0

#6 Nej det är inte speciellt långt emellan. Ungefär som monday säger 1,5 timme. Och det kan dte vara värt att åka! :)

/ ElinH

Fiaa2
0

Skicka gärna länk till stockholms ponnytrav:)

Spader-EliN
0

#7 #9 det jag syftade på var att det kanske inte är värt att åka/ får skjuts av förälder om det är typ Lokal hoppning lr nått, visst strömsholmstävlingarna kan man ju åka på men dit åker ju även folk som bor bra mycket längre bort

jag uppfattade det som att TS ville ha tävlingar som hon eneklt kunde ta sig till själv alternativt föräldrar kunde skjutsa och sen komma och hämta

ElinH
0

#11 Aha, jag är lite trög ;)

Fiaa2, ett tips är att kolla på ridskolornas tävlingsterminer och aktivitetskalender. De kan ha alla möjliga roliga aktiviteter att fota som man kanske inte får reda på annars. :)

/ ElinH

JessikaKleveborn
0

På täby galopp har dom tävlingar typ hela tiden ^^ stora wäsby anordnar oxå fälttävlan på täby galopp i oktober tror jag det var. Jag ska förhoppningsvis dit ^^

entill
0

Söndagen den 14 september är det Guld-Russ på Skansen. En elitutställning för gotlandsruss som guldbelönats under året. Många fina hästar. Dessutom fölmönstring.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~