Blommeröd 2008
Heej :) Är det någon här som ska på Blommeröds Int B Show nu i sommar? För er som inte vet vad det är så är det en Arabutställning i Höör i Skåne :) Många vackra hästar och Fotografer kryllar det av :) Jag ska förhåppningsvis dit en dag, Vet inte vilken, men iallafall den dagen när mammas vän Ställer ut sin arabhingst. Så är det någon mer än jag som ska dit? hade varit riktigt kul att träffa någon/några av er :) Tuvär brukar inträdet vara ganska dyrt ;/
Mvh Louice

går det inte att åka tåg till höör ? =)

vad kostar inträdet?
#0 vilken hingst är det?
#1 jo, det går tåg men det är en bit från tåget till Blommeröd.
Jag hoppas jag kommer dit, gillar den utställningen förutom att det är en av få (den enda?) där det är inträde och även för parkeringen.

#3 okej, bor i nybro, så en rätt bra bit, att åka,
hur långt är det i mellan ?
#4 vet inte säkert men inte gångavstånd tror jag. Jag tog taxi en gång men det är så länge sen så jag vet inte ens vad det kostade…
#4 Sök på Eniro? :P
#3 Peringon Al amar :)
#6 han är jag nyfiken på! har du någon bild?
Vilket datum är det?
5 och 6 Juli ;)
Okej :)

jag ska dit (A)

HaaHaa ;D Jag ska Dit mä Däj Louice :) Längtaar :D Ska bli as Kul ;) <3
#12 du måste fixa någon kamera tills dess :D
ska kanske dit
Ska kanske dit jag med.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

ÖNSKAR jag kunde komma, skulle vilja se Perignon igen, så länge sen nu (: Sist var i vintras ju, o då var han rätt ovårdad (,x hahha.. <3 Ni har inte plats i bilen? (A) <3
#16 menar du min bil?
Jippie! Jag var där igår. Åkte på lördagen men kom iväg sent pga barn och barnvakter bla. Hade med Edvin, snart 4 månader och min man som hade ansvar för honom. Jag behövde bara vara "food supplier2 ibland och väldigt passande så åt han bara när det inte störde mitt fotande. Har fått flera fina bilder så jag är nöjd. Ska se om de hinner ut oredigerade ikväll och sen lite redigerade.
Någon mer som var där?

Jag var där på söndagen 8)
#19 Fotade du med? Tror jag stod bredvid dej en stund ;)
Jag var där en liten stund på lördagen. ^^
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#20 jaa ;P ^^, du stod bredvid mig en rätt lång stud tror jag närmare bestämt nästan hela förmiddan ^^, (A)
Några bilder att visa upp? Mina kommer snart…

Mina borde komma ikväll på www.johannalagnevall.com
Muwrat Kanske inte dom bästa kompen eller vinklarna men hästarna är ju gudomligt snygga! *dregel*
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Någa bilder finns på min hemsida :) www.lober.se -> Arkiv :) 00
Pust. Vi hade satt datorn att arbeta med bilderna (göra om raw till jpg samt minska och namnmärka till webben) i natt men mitt i natten hade windows hämtat en uppdatering automatiskt samt sängt av datorn. Bara att börja om. 6 timmar tror min man att bara det jobbet ska ta…

#29 jag har bätte bilder än dom men jag har bara hunnit redigera runt 20st av 700 ;P
Jag hade nog också kring 700 bilder från söndagen.
NU finns mina bilder på min hemsida. Se och (förhoppningsvis) njut. Tyvärr är kvaliteten dålig på småbilderna men också självvalt för att försvåra bildstöld.
#34 Flera kanonvackra bilder som vanligt! Kul att se!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#35 Tack! Men de ser verkligen dassiga ut i det lilla formatet. Har en del som jag vill experimentera med lite med redigering. Ska bara få tid mellan all husrenovering och barnstunder.

Fina :) Tycker nog bäst om #40 :) annurlunda :D
Är det någon av er som fotat ett sto som heter Zarfa? Hennes ägare söker bilder att få köpa. Jag kan förmedla hennes adress.

#40 jag tappar andan, vacker bild och guuuuuuud vad snygg häst ! :o

#44 tack :o 8DDD
#40 är jättefin! :)

#38. Jag gillar hästens uttryck, men det är något med färgerna som gör hästen lite gul. Jag tycker det är för lite luft över hästens öron, och därför blir bilden något fyrkantig.
#40 däremot tyckte jag var jättefin! Mkt känslor.
De andra bilderna säger mig inte så mkt tyvärr, fel steg och lite konstiga vinklar. Men ändå, bra jobbat.

#37. Som du vet älskar jag ju vår lille pååjk<3 Jag gillar hela bilden, men skulle vilja se den i färg också, du har gjort alla i svartvitt (: Sen är högtalaren ngt störande, men det är ju inget du kan göra åt, om du inte ger dej på att klona? (: haha, bra Louice, som alltid :D