Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 586 ggr
fridak
0

Falsterbo-08

Ni som var där, fick ni några bra bilder?
Jag fotade lite på clinicen med Borba och hästens dressyrderby(?), där hopp och dressyrryttare fick byta sitser. Men jag tvivlar på att något foto blev bra, kändes halvdant alltihop.

HBKbruden
0

Hejsan! Jag var där i lördags, all dressyr. Två grand Prixer och några bilder på cliniken. En del kanonbilder:) Men inga redigerade än. Men två porträtt finns att se under porträtttråden.

Emelie-G
0

Jag var där måndag-fredag och fotograferade en hel del, har lagt upp ca 50 bilder på min bilddagbok under den 19 juli. Missade tyvärr huntingen, var där som hästskötare och huntingen var klassen innan ekipaget skulle starta..

Om någon fotograferade under kvalet och/eller finalen till 7-årschampionatet i dressyren och har bilder på Karoline Lundberg och Replay får ni gärna visa :)

HBKbruden
0

# 2 Om jag inte har helt fel för mig så finns det bilder på honom på www.bukefalos.com under tävlinggrenar, dressyr.

Monday
0

Jag var där under tisdagen och onsdagen, kom nog runt 10 båda dagarna och var där till ca kl 17. Har börjat gå igenom mina bilder lite smått, så snart lär det väl komma upp på bdb eller så ;)

http://www.regret-nothing.com

someday
0

Var det någon som fotade Josefin Ström på Chicago J (skimmel)? De startade i Kval till Krafft Ungdoms GP på onsdagen och finalen på torsdagen.
Skulle vara jättekul att se lite bilder på dem eftersom jag inte kunde vara där och titta själv..

SofiaGenne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv kom jag in på mässan 1 timma innan stängning på Torsdagen, sedan var jag där hela fredagen & lördagen. Dock blev det nästan INGET fotograferat! Jag hade inte så stor lust, mässan var mer intressant faktiskt. Och sedan att bara titta på tävlingarna tyckte jag var lite mer intressant. Har fotat så mycket där innan, så har väl blivit lite trött. konstigt nog! Fast kände också att jag var där ALLDELES för kort, men vi hann inte fler dagar. Men några av de få bilder jag tog blev helt okej.

Louise (?) på prisutdelningen.

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

SofiaGenne
0

Hoppekipage

MVH

SofiaGenne
0

Ännu ett hoppekipage. Jag gillar den här bilden, tycker att hästen ser väldigt ponnylik ut.

MVH

SofiaGenne
0

Galliano, om jag inte tar helt fel?
När jag ser honom ser jag en framtida Martijn i mindre format!

MVH

SofiaGenne
0

Maria Gretzer på Hästens-Tävling

MVH

SofiaGenne
0

**ANNA ATTLID SLÄNG DIG I VÄGGEN!
**För nu har jag oxå fotat Malins son, HAHAHA x'D

- sparka går ju oxå bra

MVH

Anna
0

#11 Hahaha =D Han är ju skitsöt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0