SHS Slutsålt?
Nu är jag helt förstummad. Det måste vara något fel. Jag och en vän skulle precis beställa biljetter till Stockholm Horse Show nu i slutet av november. Men! Biljetterna verkar vara helt SLUT! Det finns 3 bilejtter på A-Sektionerna kvar verkar det som. Det måste ju vara något fel.
Förra året fanns det hur mycker platser som helst kvar bara nån vecka innan, och väl på plats var det knappt fullt till hälften på A-sektionerna.
Hur många tror att det verkligen är slutsålt? Det kan ju inte stämma, 3 månader innan.
Ska ringa dit imorrn och höra.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Hur skumt som helst…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det låter helskumt! Som du säger brukar det ju vara massa biljetter kvar även om några månader. Jag hoppas att det är något fel för jag hade också tänkt köpa biljetter.
http://www.regret-nothing.com
Kollar man biljettstatusen på Ticnet är den grön, dvs "ledigt". Om det verkligen var så pass utsålt som det verkar borde den vara gul, dvs "Fåtal".
Så det kanske är något fel?
Vi får se vad dem säger till Maggan imorrn när hon ringer =)
Då låter det ju helt klart som att det är något fel! Jag tyckte liksom att jag var ute i väldigt god tid ;)

Kan ju säga att biljetterna släpptes i mars någon gång, och bl a jag fick VIP-bokning, alltså fick boka några dagar innan alla andra. ;) Så jag och 3 kompisar har asbra platser! :D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Vet att de släpptes i Mars, men förra året beställde Maggan & jag ca 3 veckor innan själva evenemanget och då fick vi jättebra platser (A21 rad 12 samt A24 rad 1). Det är just det som gör att vi blev förvånade nu ikväll när det endast fanns B-plaster kvar enligt Ticnet!

Då vi skulle boka, 4 dagbiljetter så fanns det bara 4 platser på sektion A & sektion B. Jag vart också förvånad över att det fanns så lite platser, det är ju ändå flera månader dit. Måste blivit något fel eller är alla slut, men det låter ju litet knepigt.
Vilken sektion är bäst att sitta på?
#6 Hur lyckades ni två få så bra platser så sent? :o Jag vet att jag och mor min beställde tidigare och fick sämre platser. Vilken föreställning gick ni på då?
#7 A är bäst, resterande är uppifrån.
#8 Vi gick på Grand Prix dressyren (lör) samt Internationella hoppningen (sön).

#9: Okej. Kommer inte ihåg vart vi bokade men det var efter långsidan, det minns jag iafa ;)

Det kanske är så att de säljer ut biljetter lite då och då? Att det säljer typ 5000 varje månad eller nåt? Att de släpper fler o fler. Haha, vad vet jag. Bara en tanke ;)
…eller så har helt enkelt väldigt många planerat att åka dit i år.. ;)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Det kan verkligen inte stämma det här. 3 månader innan och det har aaaldrig varit fullsatt förut…
Aja, jag ska iaf ringa de imorgon och fråga vad det är för folk som sköter det där för det kan ju inte vara rätt!
Medarbetare på Hästfoto.
Nu har Maggan & jag bokat biljetter! :)
Grand Prix dressyr (lör) kl 9.00 - Sek A9, rad 5
Internationell hoppning (sön) kl. 9-30 - Sek A10, rad 4
Final (sön) kl. 17.30 - Sek A13, rad 5
Så nu är vi riktigt nöjda :D
Nu har jag bokat och ringt och frågat varför det var så konstigt och här är förklaringen:
Datorn väljer ju ut platserna lite på egen hand och anser då att de bästa platserna är rad 1, 9, 10 och 13 och visar då nästan bara dem, trots att det finns massor av platser mellan de raderna.
Systemet är lite efterblivet men ringer man dit så blir allt mycket exaktare och du får nästan vilka platser du vill.
SÅ VI FICK SUPERPLATSER! :D
Medarbetare på Hästfoto.

#14: Tur att ni fick tag i bra platser! :) Hoppas vi får bra platser så man inte sitter allt för högt, kanske inte blir så bra att fotografera då x)