Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 972 ggr
LindaKarlstrom
0

Krävande kunder?

Har du haft någon kund som varit extra krävande? Skulle vara intressant att veta. Och berätta gärna :)

Colt
0

Jag har haft en krävande kund som hade väldigt svårt att bestämma sig för format och vilka bilder hon skulle ha, jag tror hon ändrade sig 3 gånger innan jag kunde skriva ut hennes beställning, det var även hon som reklamerade bilderna och sa att det var vikta eller repiga flera gånger…så ja hon var krävande! I övrigt har mina kunder varit väldigt trevliga och okomplicerade! :)

Cavello
0

Nej, jag har inte haft några krävande kunder. Alla är jättetrevliga :D

Anna
0

Har inte heller råkat ut för några krävande faktiskt, har mkt trevliga kunder - hittills :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Magster
0

#3 Du har en krävande kund som inte fått sin födelsedagspresent ännu!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Anna
0

#4 Hosthost, jag skaaa fixa 8)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

Om det räknas som krävande vet jag itne riktigt, men en person vill få en bild på sin häst "Där den står där så vackert i dimman och solnedgången" och vill absolut inte ha vanliga upställda bilder eller där den busar i en hage :)

Isak
0

#6 Jag ser det mer som en bestämd kund. :) En kund som vet vad den vill ha.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

LindaKarlstrom
0

#7. Jo det med, försökte förklara att det kan svara svårt att uppnå… Har fotat deras nyaste häst flera gånger, men aldrig blivit nog bra…. och äntligen fick jag höra önskemålen som ger en bra bild!

jojjehanna
0

Nej inte så krävande vad jag minns men såna som har haft svårt att bestämma sig. Tex en som ringde och skulle diskutera nästan varje bild med mig. Tidsödande, och ja, kanske ska man kalla det krävande.