Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 623 ggr
Koohinoora
0

Equality Line Horse Show

Är ju Equality Line Horse Show på Hammarö med början nästa vecka (30 juli), är det några fler än jag som ska dit och ta kort?

elinnn
0

Jag bor alldeles för långt bort, men vad är det för gren/ar? :)

ElinH
0

Nej det ska jag inte, men däremot är intresserad att få veta vad det är för något?

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Koohinoora
0

Det är hoppning på nationell nivå har jag för mig. Är hinder på upp til 1.50 cm har jag för mig :)

Koohinoora
0

Var även elit hoppning kom jag på :)

elinnn
0

#4: Oj, vad är det för mästerskap, SM? :)

Koohinoora
0

Jag trot det är kval till SM eller något sådant :) Är inte helt säker, men det stog något om det på sidan och så, men dom har ju även dressyr ätlvingar längre fram så kvalet kan ha vart inom dressyren också. :)

Toltaren
0

Vart ligger Hammarö? :)

elinnn
0

#6: Har för mig att Elit tävlingar är mästerskap så som SM,EM,VM osv. Kval till SM gör man på nationella tävlingar, men jag kanske är ute och cyklar :)

#7: Hammarö ligger i Karlstad, har koll nu för ska snart dit och tävla själv ;)

Koohinoora
0

Var tvungen att gå in och koll, men om ni går in på http://www.equalityline.se/ och sdan klickar på bannern där det står om tävlingen så såtr det där. :) Men det är inte omöjligt att det är SM eller liknande :)

elinnn
0

#9: Det är en nationell, står: Nordens största nationella hästhoppstävling. Det var inget speciellt jag tänkte på mer än att jag bara reagerade :)

Koohinoora
0

Okej :) För det stog ju även om Elit klasser eller något på sidan :P propen eller nått, va därför jag fick för mig det :)

elinnn
0

#11: Kanske menas med att det är höga höjder som man hoppar på Elit tävlingar? :)

Koohinoora
0

#12 Inte omöjligt :)

Lininaa
0

Nja… har funderat på det men tror inte jag orkar :p

Toltaren
0

Ni som ska dit, håll utkik efter Hillevi Ståhl som rider på Charming Love, vill gärna se bilder på henne :D