Ponnia Cup 2008
Är det några härifrån som ska dit?
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Hade tänkt komma någon dag, men ska fotografera på två privata fotojobb på tisdag och nästa helg (2-3 augusti) är det Welsh Riks i Nybro, så jag skippar nog Ponnia.. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ok :)
Jag ska dit, måste kolla in min ex medryttarhäst som ska tävla, + att jag vill fota med ju; har aldrig fotograferat på tävlig innan ;) Kommer dock att bli tufft att cykla 2 mil fram o tillbaka fyra dagar i rad, men jaja, det får väl gå det med…

Vilket datum? Vart någonstans? Tid? Sugen på att åka men vet inte hur långt ifrån mm:) Men är det smart att ta med sig sitt stora objektiv (70-300mm)?
Själv har jag fått en monter under Ponnia Cup, så jag kommer vara där alla dagarna :)

För långt bort… Orkar inte ta mig till Småland från Stockholm Oo
#3, motion i mängder där dåva! Jag hade nog inte pallat med mer än två dagar xD
#7 haha, ja, man får väl försöka se det från den positiva sidan ;) Miljövänligt o bra :D Får se om jag pallar alla dagar dock…
#8, Du kan väl komma fram o säga Hej om du ser mig ? :D Går med en "MLphoto.se" tröja ;-)
*putt* :-D
#9 Självklart kommer jag o hälsar :D Vi ses väl på onsdag antar jag, pallar inte komma på invigningen…
Jag är där onsdag - lördag ;)
Samma som mig då :D
Inga mer som kommer?
Jag ska självklart dit.. inte så långt så.. :) Plus att jag har vänner som ska tävla så det blir att fota dom! :D