Systemkamera sökes, gärna Nikon
Nu är jag ute efter en systemkamera :) Gärna en D50,D70 elr D80 för en bilig peng ^^ Den ska kunna fraktas välpaketerad ner till skåne och jag kan stå för frakten :) Alla kameror välkomnas med öppna armar ^^
Det jag vill ha för kamera är en som kan fånga snabba bilder alltså som knäpper snabbt i exempel en hopptävling där det går undan i omhoppningen men även kunna ta fina macro bilder och ja rent av en fin första systemkamera :) det är stort + om de ingår tele-zoom obejktiv ^^
Förslag till vilken kamera som passar mig är även välkommet ^^ Men de ska vara mycket kamera för lite pengar x) Jag e ju inte så rik vet du vad ;D

Då du i en annan tråd skrivit att ditt max-pris var 4500kr, så tror jag inte att du får en D80. De andra två skulle nog gå för det priset, men inte med något jättebra telezoom isf, kanske något utav Tamron eller Sigma.

#1 - Har sett på blocket ett par för 4500kr ;D Det enda som jag söker till att börja med räcker med 55-200mm objektiv och vid senare tillfälle köpa in ett 70-300mm objektiv ^^ Macro är ju också kul så de ska man ju också ha ;D Har kaaaanske en Nikon D50 men skadar ju inte att leta lite var som ;P