NFSM - bilder
Hej,
Jag undrar om det var några här som fanns på plats under Svenska New Forest Mästerskapen i Vetlanda och fotograferade? Vill nämligen gärna ha en fin bild på mig och min ponny. Vi tävlade främst dressyren (hoppade ETT hinder under hopptävlingarna :P) och ställde ut. Han är en brun ponny med svart man och svans, vit bläs och knoppar som stod rätt upp. Hoppas på det bästa :)
de är väl inte OT om de är om foto ;D
Om jag inte minns helt fel var Anna Attlid där och fotade. :)
#2 Ja, jag har haft kontakt med Andrea via mejl, så det är fixat =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag var också där :)

#4 Fotograferade du LA:1 på fredagen och/eller LA:4 på lördagen? Jag har en bra kamera, men mamma "rider" med mig varje start och kan inte koncentrera sig på fotandet ;) Hoppas därför på ngn annan.

putt

puttar igen

#5 fotade mest på framridningen, min kompis tävlade så jag var hästskötare samtidigt. Men jag fotade några ekipage i både LA:1 och LA:4 :)
Andrea, jag har 9 bildbeställningar som kom in innan dig - när jag är färdig med dem får du se mina bilder!

#8 Då kanske du fotade oss? Har igen bild på denna dator, men en halvt kass på bilddagboken som du kan jämföra med :)
#9 Ok, det är lugnt. Skall bort i ett par dagar nu så jag kikar på det när jag kan.

#10 Jag ska se vad jag hittar :) startade du sent/tidigt?

#10 Nej tyvärr, hittade inga :( Hoppas nån annan fångade er på bild! Söt ponny :)
#11 Hon startade strax efter 8 på lördag morgon och strax innan 5 på lördag eftermiddag… ;)
En med koll, haha!

#11 Lita på Anna ;)
#13 Home again. Kan kolla på bilder nu om du har tid att maila över dem.