Thoreb Cup 08
Några som ska till Mörbylånga och fota på thoreb cup? Börjar nu på torsdag och slutar på söndagen.
Tyvärr - blir New Forest SM istället. Annars hade jag kommit :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag ska ta mig ner dit på söndagen ;)
skulle så gärna vilja, MEN eftersom jag bor där jag bor så är det ju lite svårt.. Aldrig större tävlingar här, någon regional en gång om året 3 mil bort är det närmaste/största, annars får vi åka iaf 8-9 mil .. =/

jag har letat överallt efter vart ridanläggningen ligger, för jag funderar på att åka dit på söndagen.

#4 är ingen anläggning, ligger mitt i lilla mörbylånga.
Det går väl i en park mitt inne i "centrum" i Mörbylånga? :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 tar du bil eller buss? buss så är det 103, så borde man se skyltar när man åker bussen och hoppa av på någon hållplats och följa skyltning. med bil så kör mot mörbylånga och följ skyltning när du är framme.

grönområde som ligger bredvid konsum, systembolag mfl tror jag. mörbylånga är väldigt litet så man borde inte kunna missa det om man kommit till mörby.

okej ;) jag tar bussen från kalmar, men om det är mitt i mörbylånga, så borde jag väll hitta :P

Är det någon här inne som varit där? Jag kommer därifrån nu :P Har vart på Öland i en vecka nu och såg tävlingen av en slump igår och åkte då dit idag för att prova nya kameran!

jag hoppade över det…men kusinen som är med i MDRS sa att man kunde fyndat lite hästprylar där också, de var inga kända namn i år heller men de har fått in fler anmälningar än vanligt.

Nä det var inte direkt någa kända ryttare iår, men jag tyckte det var roligt ändå ;D Fick några bra bilder och fick testat nya kameran ordentligt :)

bussarna gick så konstigt, och jag var lat, även om mina päron kunde skjutsa mig. Visste inte hur länge det höll på heller :P
Jag var där idag, söndag med Sara (Sarie). Inte kanske de bästa ryttarna men hyfsat bra banor och på vissa hinder blev det några riktigt bra bilder.
Första tävlingen med D60'n och den skötte sig utmärkt :) Om någon var där idag kanske nån såg mig? Hade blåa addidas-shorts och vit pikétröja.

#14 Jag tror jag såg dig! Jag var där med min lillasyster, hade beiga shorts, ljusblått linne och en randin tröja. Gick sedan även runt med en vit liten valp ;)

får vi se några bilder?

Jadå, ska bara komma hem först ;) Är nämligen kvar på Öland nu!
#15 Trevligt! Såg dig också (;