www.beckafoto.webb.se
Här skriver jag om när jag uppdaterar min hemsida och vilka uppdatringarna är.
MVH, Becka
- Ny layout
- Lite nya bilder
- Ny kategori

När man trycker på vad som helst står det error.
#2 Trodde jag hade fixat de men de hade jag tydligen inte :/ Jobbar på de.

Ser ut för mig som för #4
Nu ska de funka perfekt :)
#4 Vet att de e sådär men har ingen aning hur jag fixar de :/ Hjälp?

För mig ser det ut som för #4 nu.
Ser bra ut förutom att texten och bilderna hoppar runt lite då och då.

#10 samma för mig, har också Internet explorer
#10 Ajdå.. Vet tyvär inte hur man fixar de :/ Är absolut inte bra på koder och sånt.

Ett tips är om du öppnar upp den i photoshop och öppnar en till bild som är 1280x800 och drar den till den. Då kommer det inte upprepas utan bli vitt istället. Förlåt om jag var dålig på att förklara..

Eller så skriver man bara in i koderna att bakgrunden inte ska upprepas, kmr inte ihåg koden nu men om ngn orkar kan de ju kolla upp det 8>
#15 Ser likadant ut för mig?
nån som har en kod så att bakgrunden inte upprepas?

#18 Tack senna :) Bakrundskoden, är det själva filen eller? Är nästan helt borta på koder så :P

#18 - varsågod. ^^
ja, "bakrundskoden" är själva "filen". alltså koden du får när du laddat upp den på internet. :)
#20 okej :D

Har fortfarande lite problem med layoutens "ställning" och har glömt bort koden som jag fick här i forumet, men det kommer senare tror jag :)
Nya uppdateringar;
- Nya bilder i galleriet
- Har gjort om ridsportgalleriet så att man lättare kan hitta bilder fråb en speciell tävling :)
/ Becka - www.beckafoto.webb.se
Nu är sidan uppdaterad med ny layout och nytt fotoalbum. vill gärna ha kritik på den här versonen eftersom det är den första hemsidan jag kodat själv utan några program :)
/ Becka - www.beckafoto.webb.se
Bra jobbat, lättnavigerad och funkar bra för mig.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#25 Tack!
fler? :)
Jag tycker den är superfin :D
#28 Tackar!