Kritik på två porträtt
I början av Juli när jag hyrde häst på RJ Ridcenter tog jag dessa två porträtt av Lanzelot, så nu vill jag hemskt gärna ha kritik på dem! ;)

För att ge dem rättvisa bör ni nog öppna dem i nytt fönster 8>
Gillar 2an bäst, men den känns lite sned =)
Ettan är också fin men tycker hästen försvinner liiiite mycket i skuggorna - kan bero på att min skärm är lite mörkare än din tror jag.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag funderade på om ettan blev lite mörk, men min skärm är lite lurig, kan ha haft den felvinklad (;
Haha, jag satt och funderade på detta också, om det var fönsterkanten, den lodräta som var sne eller om den vågräta linjen faktiskt var sne… ska testa vrida lite på den.
Jag gillar den första bilden mest :) Den ser ut att komma ifrån något maffigt reportage ;) Den känns sned men det gör inget för mig, det gör heller inget att självaste fokusen ligger på fönstret och att man sen ser att det är en häst som kikar ut där i högra hörnet :) Det är en väldigt stillsam bild.
Den andra bilden käns så meningslös på något sätt, känns som det saknas nått i den, antagligen för att man sett den första bilden först. känns även lite sne som Anna sa.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#6 Tack för kritiken!, måste verkligen snurra lite på den andra bilde ^^