Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 685 ggr
Mari
0

Dyrare?

Har det blivit dyrare att få större Avatar nu eller är det bara jag som läst fel?

Står ju att det kostar 50.-/kvartalet så får man större Avatar + lite till saker som kan vara kul. Var det inte så att förr betalade man in 50.- så fick man en stor Avatar och sen behövde man inte betala mera!?

Om det är så, så tycker jag att det var nog det dåligaste med denna uppdatering…

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

neonrosa
0

Jag förstår inte heller, försvinner den stora avataren när det ått några månader då eller? Om man hade liten innan alltså.

Anna
0

Förut kostade det 30:- och då fick man stor Avatar som räckte för alltid. De som köpte Avatar innan version 3 lanserades behåller givetvis den.

Nu kostar det 50:-/kvartal (en oväsentlig summa egentligen) och då får man stor avtar, man kan bifoga bilder i PM, obegränsad inkorg, möjlighet att kunna visa bilder direkt i inläggen samt fler album & mer utrymme i sina album.

Jag är osäker på om avataren försvinner efter ett kvartal, hör inne på Support iFokus så får ni svar.

Om man tänker såhär: grabbarna som jobbar med iFokus gör det på sin fritid och de får inget betalt för det förutom pengar från annonser. Tror knappast annonspengarna täcker upp för serverkostnader osv. Är de inte värda att få så lite som 50:-/kvartal då? :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anoziz
0

Vet någon hur det blir med medarbetare/sajtvärdarna? Får de betala själva eller får man det for free?

Anna
0

#3 Sajtvärdar & Medarbetare får iFokus Plus gratis - men många värdar har bestämt sig för att betala ändå, de vill stödja iFokus :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Mari
0

Lite fuskigt att de som betalade innan får behålla sin stora Avatar nu, det är ju egentligen bara den jag skulle vilja betala för, det andra kan jag vara utan.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Magster
0

Det är väl inte dyrare? Snarare tvärt om. Förr betalade man 30kr för bara Avatar, nu betalar man lite mer för sååå mycket mer! Det har blivit billigare att få en stor Avatar tycker jag då man får massa andra roliga grejer på köpet.

För övrigt var det några som undrade om avataren efter utgånget Plus. De som betalat innan NyaiFokus för en stor Avatar kommer ha kvar den, med eller utan Plus, men de som inte betalat för den kommer att få en liten efter utånget Plus.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Mari
0

#6 Jo det är dyrare om man BARA vill ha en stor Avatar, det andra klarar jag mig utan för det är ju som sagt bara avataren jag vill åt.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ellsa
0

Tur att jag köpte innan=)

ElinH
0

#8 Samma här :P

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Isak
0

Egentligen förstår jag inte vad som är så speciellt med en stor Avatar?

Det är väl inte de som står i fokus?

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Mari
0

#10 Man syns bättre med en stor Avatar än om man har en liten och det ser ju så klart snyggare ut ;)

För mig så står dei i fokus :) Om det är nått jag skulle vilja ha så är det en större Avatar, men jag vill inte betala 50.- flera gånger om för att få behålla den. Betalar hellre 30.- som en engångssumma eller en gång per år, de andra sakerna man får om man betalar 50.- kan jag vara utan.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Magster
0

#11 Om det betyder så mycket för dig att ha en stor Avatar, varför köpte du ingen innan då?

Du kan ju alltid försöka be på Support.iFokus om 30kr-funktionen tillbaka. Kanske fler som känner som du.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Mari
0

#12 Jag fick aldrig tummen ur arslet, nu de sista veckorna innan bytet så hade jag inga pengar på mobilen, fick nyss men då hade ju hela sidan bytts när jag skulle betala in :S

Det ska jag göra :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se