Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 622 ggr
Malin-Trotsig
0

Lite bilder från Welsh RIKS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var iväg på Welsh RIKS i Nybro lördagen den 2 augusti med Lovisa Lundgren och jag tror nog det var några från HF där men kände inte igen några tyvärr.
Vädret var nog i sämsta laget men welsharna var underbara som alltid. Men lite få. Aja, nästa år är det welsharnas hemland som gäller och då får man nog sin beskärda del av den rasen :P

Bild 1
Penwisg Pizazz

Malin-Trotsig
0

Bild 2
Heinarth Mr Milligan

Malin-Trotsig
0

Bild 3
Pentyparc Shonnyn Ddu. Korrekta bilder kan vara så tråkiga ibland så då får man köra lite omväxling :D
Smaksak-bild. Vad tkr ni?

Malin-Trotsig
0

Bild 4
Before the judging eye.
Ännu en smaksak-bild.

Inga bilder är redigerade förutom omvandlade i svartvitt och ngt höjda kontraster på vissa

Marija
0

#2 Mycket, mycket fin. Verkligen! Wow.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

#0 Bra porträtt, däremot är nosryggen utfrätt på min skärm vilket är lite distraherande.

#1 Också bra porträtt - men tycker vinkeln gör att hans hals ser lite osmickrande ut :p

#2 Jag gillar den, men tycker den känns på gränsen till avhuggen. Hade du tagit bort med av nosen, typ fram till bettet eller liknande kanske det sett lite bättre ut? Men det är ju bara jag =)

#3 Jättefin, vet inte om jag gillar lutningen dock.

Tyvärr kunde jag inte själv ta mig till Nybro då jag inte hade skjuts - synd, brukar vara där.

Mvh Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kattapult
0

Så synd på avklippt mule på #2. Älskade den annars. #3 var också riktigt fin!

MLAfoto
0

#3 blev helt klart min favorit =)

jojjehanna
0

Tyckte #2 var för mycket avklippt men gillade domarbilden #3 men hade önskat lite mer luft ovanför hatten. Håller med #1 om att halsen ser osmickrande ut på MrM. Kul att se bilder för en intresserad som inte var där.

FeliciaS
0

Bild 1 - Fint porträtt men nosryggen är utfrätt.

Bild 2 - Också väldigt fin, men han håller huvudet högt vilket ser konstigt ut.

Bild 3 - Jättehärlig, men den är tillräckligt ovanlig om du hade haft med hela ansiktet - det stör bara när det är kapat tycker jag.

Bild 4 - Inget jag gillar ^^,

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus