Inget Elmia Häst 2008
http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=20629
Enligt pressmeddelanden ska det inte bli några fler Elmia :'/
Tråkigt.. Jag som hade längtat dit.
Gud vad tråkigt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#1 Ja, verkligen, det är ju en trevlig mässa, och man lär sig mycket :)
Vad synd :S
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#3 Ja.. Det finns inte direkt någon hästmässa som kan ersätta den..
Vad tråkigt. Hann aldrig komma dit…

#5 Stackars dig då :/
Inte jag heller 
Tråkigt, jag som hade hoppats på att ta mig dit det här året.

hade också hoppats på att ta mig dit i år :P
Jaja, tråkigt tråkigt
Meen :/ Jag som hade planerat att åka dit i år :'/
Jag som aldrig han åka, skulle ju gjort det iår.. :(

Tråkigt, hann inte heller komma dit :/
Tråkigt att de lägger ner det!
Det brukar vara jätte mycket folk där och om de då tycker det är för litet publikintresse, hur många ska då trängas på den lilla ytan? Haha. Men det var faktiskt mycket mindre folk förra året än förr förra året.

gud vad tråkigt :'/

Nu blir jag sur och ledsen, har ju längtat som en galning dit och så blir det inget.
Åh vad tråkigt. Och jag som ville dit!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Nej, va tråkigt! Jag hade ju kunnat ta mig dit detta året! :/
Fy, va tråkigt
Usch vad tråkigt :(

Nej va trist ! :/
Trist för jag har båda åren lyckats få göra många foto- och skrivjobb där så det var en lönande mässa för mig. Hann dock inte lunka runt och njuta av den så mycket.

Jag tror att det låga besöksantalet berode på det dåliga vädret den helgen.
VA!! Näe! Det kan bara inte vara sant!! Just i år! Jag hade fått lov att åka i år :O. Å Jag skulle hälsa på min gamla foderhäst också. Guuud va ledsen jag blev nu D:
Nooooooh :/ fifan vad tråkigt!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Hästmässan i Västerås finns ju alltid, men den är innomhus och det är mer seminarier och mässa där. Men det kommer iaf dit hästar =)
/ ElinH
Åh va tråkigt! Men då blev de lättare för mej.. ;) Jag vill(e) så gärna åka så jag funderade tom på att göra de.. med bebis! Lite tokigt kanske.. så tur i oturen..
#26 Jag var där, om de va i år, och jag tyckte de va enbart skit.. Jag är glad att jag fick tag på fribiljetter för de va inte ens värt pengarna..
#26 De som va bäst var ju beridna högvakten som kom och visade sitt på stan.. men de va nog också nästan de enda hästarna jag såg, förutom en ponny som stod i en box där inne..

Nej vad tråkigt.
Jag tänkte ju åka dit i år, har inte varit där innan. :(
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Neeej! :'(
Jag och pappa som skulle dit i sommar, främst för att shetlandsponnyn vi fött upp var där! =(
Men även för att fotografera…

Mina föräldrar hade lovat mig att åka i år ju :/ Nu måste jag åka till Bassholmen annars blir jag jätteledsen..
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Här i Halland brukar det vara ett "mini Elmia" med olika uppvisningar. Var förra året så hoppas att det kommer igen. Annars är Plönningedagen som Elmia… Galopp, monté, trav, fälttävlan, dressyr, hoppning och uppvisning av fölen och unghästarna.

Synd, tänkte åka dit det här året :o
Synd =/ hade tänkt att försöka ta mig dit med i år.

#36 vart ligger det ungefär ? :)
#39 Halmstad och Falkenberg. Ligger ca 15 mil från Göteborg och 15 mil från Malmö.
Riktigt tråkigt, vilken tur att jag hann komma dit en gång i alla fall.

Nej vad trist ! Jag hade ju velat åka upp "/
Men det kommer nog bli fler gånger :)

Man kan ju hoppas på det :)

Ja de får vi allt hoppas på ;)
Håller tummarna för att det blir åtminstone någon gång till. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Verkligen synd! Visserligen var det inte så jättemånga där 2007, men det var ju dåligt väder! Regn och blött..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Vad tråkigt :( Jag som var så glad att de äntligen hade ett stort hästevenemang här i Jönköping :/
#47 Jag tyckte vädret var fantastiskt, var bara i ca 3 h det regnade under båda dagarna, annars var det perfekt fotoväder.

#49 Fantastiskt väder? Snålblåst, kyla och regnskvätt? Man frös fingrarna av sig när man skulle hålla i kameran, det blåste kallt och det regnade, vilket inte gjorde det till ett så bra fotoväder. Perfekt fotoväder kan då jag inte påstå att det var.
Tycker det var helt okej väder under förra mässan (2007). Väldigt bra ljus med dynamiska moln på himlen som gjorde sig bra som bakgrund i många fall! Blåsten var väl det värsta. Regnet gjorde inte så mycket, det var inte så farligt.
Det var ju trist, jag som sett fram emot alla fotomöjligheter. Dessutom gick mina föräldrar frivilligt med på att köra till Jönköping från skåne - trots att de inte är hästintresserade och hade dött av tristess. ^^'
Det blir dock ev. ett Elmia Häst 2009! =)
#53 Ska bli kul!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#53 Vad roligt!
/ ElinH
#53 Åh va kul :)

#53 Vad kul! Vi får verkligen hoppas att det blir det! :)
Håller alla tummar!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Hoppas att det blir 2009 då, för eran skull, bor lite långt ifrån xd
#53 det har jag missat! Håller tummarna!
Verkligen jättetrist, hade längtat efter det eftersom jag missade det förra året!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus