Reklam
Hejhej! :)
Jag har en fråga till alla er där ute. hur gör ni reklam för er själva. Asså hemsidan o.s.v jag har gjort min egna nu (www.idaborg.webs.com) och jag har lagt ut lite bilder o.s.v nu ska jag börja fota på tävlingar och så, men hur ska jag göra reklam för mig själv ? Kan man fråga om en länk på klubbens hemsida ? Jag är typ fotograf på klubben ÅPK och finns oftast där vid alla tävlingar.

Det finns en bra artikel om detta, men nu vet inte jag hur man länkar, men kolla i artiklarna
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

#1 Okej :) Tack. ska kolla om jag hittar de x) Någon annan som kan länka till den ?
Här har du länken: Marknadsför dig själv

Tack :) Men finns de andra sätt? x)
I artikelt står det ju jättemånga saker, nästan allt som man kan göra för att marknadsföra sig själv
#4 Givetvis finns det andra sätt, men de Lina skriver om i artikeln är nog de mest effektiva och minst omständiga ;)
Efter att du har varit och fototograferat tex en hopptävling kan du antingen skriva i gästboken på ridklubbens hemsida om det finns en sådan, eller maila ridklubben och berätta att du var och fotograferade på deras hopptävling och fråga om de vill skriva det + din hemsida på sin hemsida.

#6 Jo, :) Har funderat på att mejla dom ^^ Jag har fhort ett visitkort också.

Det nästan mest effektivaste sättet att marknadsföra sig är den sk. "Mun mot Mun-metoden". Men kan också vara den värsta ifall kunderna inte blir nöjda.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

okejj x)