Porträttbild, Isis - Kritik!
Det är synd att horisonten är sne och att tyglarna är med, men jag stör mig inte så mkt på tyglarna :) Stör mig nåågot på att h*n är svettig vid sadelgjorden.. Skulle gärna ha lite mer luft till höger, annars jättebra jobbat!
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#1 okej :) jag såg efter att bakgrunden är sne, hur lyckas man med det? xD och nu tänkte jag på att han var svettig vid sadelgjorden, det var ju inge fint :P

Synd att horistonten är sne & svettet efter sadelgjorden. Annars riktigt bra jobbat om man tänker på hur länge du haft kameran :)
#3 Tack så mycket :D

Jag tkr det är ett bra foto :) Alltså horisonten kan man ju inte göra speciellt mkt åt heller ;D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Vacker bild ;D Fast söt mig på horisonten och sadeljorssvettet skulle också även vilja ha tyglarna åt andra hållet eller helt av ;D Men de tänker man ju inte på när man står där med den perfekta bilden framför sig ^^ Annars 100% felfri!
tack så jättemycket! :D kunde inte ta av tyglarna eftersom att han ville äta hela tiden :P förstår inte hur bakgrunen kan ha blivit sne? :O
Jättefin bild, säger som det andra. Egentligen ä bilden ganska rak, för att om man tittar på träden i bakgrunden så lutar inte de. Alltså är det marken som är ojämn :)