Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 2395 ggr
Magster
0

Jag och Malin Bayard-Johnsson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ni veta nått kul? Jo, jag har skämt ut mig för Malin Bayrad! Kul, va? I förrförrgår höll vi på att förstöra hennes ritt genom att typ stå ivägen för henne inne på banan och igår spämplade jag mig som en idiot x2 för henne ^^.
Hon delade ut priset för ponnyerna och efteråt när vi skulle gå ut från banan skriker en liten tjej till mig "Kan jag få låna din penna?!". Och jag bah "Eh.. Visst. Varför? *ger henne pennan*" Och då ser jag ju att Malin står och skriver autografer till dem. Hehe.
Så jag skämtar med Lovisa och säger "Kan du inte fota mig med Malin om jag ber henne om en parbild?" Haha! Lovisa älskar idén och jag går fram till Malin och frågar och hon bara tittar på mig med en sur min och ser ut att tänka *är hon dum?* och säger "Ja… absolut… *suck*". Haha! =D
Hon är lite butter tycker jag allt… Hon är nog ingen kändismänniska av sig antagligen.
Dock gillar jag inte Malin så mycket för jag tycker hon är överskattad och med sina nya hästar är hon inge vidare. Jag är mer ett fan av Linda Heed isf.
Så, nu fick ni veta nått roligt!

Visst älskar vi Malins fejka smil på bilden? xD

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

doddel
0

Jag kan säga då jag vet vem hon är redan när jag var lite om hon inte var känd. Hon har alltid varit en sur tjej. Vet så många gånger jag ätit middag hos dem.. Skit i henne bara hon är sådan.

Pedro
0

ÄLSKA MALINS FEJK-SMILE <3

Nej -.-'

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

MN-foto
0

jag måste faktiskt hålla med dig helt och hållet att hon är lite överskattad , ingen sida i henne som jag älskar iaf :P

IdaB
0

Vad glad Malin ser ut? NOT, tkr inte heller om malin riktigt. tror de är hennes hästar som e bra x')

jojjehanna
0

fast helt klart kan hon rida BRA. man hamnar inte så högt som hon gjort bara på bra hästar. släng upp mig på vilken som helst av hennes hästar och jag skulle inte ens klara det hälften så bra.

Anna
0

Säger som #5, hon kan ju rida bra!
Men tycker hon är överskattad eftersom alla små ryttare vill bli som henne osv - det finns så mycket bättre ryttare (både svenska och utländska) :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

IdaB
0

#5 Sant, men asså visa formulerar sig så att malin framstår som om hon kan rida alla hästar i världen. Visst rider hon bra. men de beror mycket också på hennes hästar.

Magster
0

#1 Jo, det var väl det jag trodde. Hon verkar rätt butter och osocial nästan. Jag bryr mig inte så mycket faktsikt men jag tycker att om man ändå framstår som en idol för många måste man väl ändå visa lite mer vänlighet eller iaf att man låssas.

Säger som #5 och #6 att visst är hon duktig men hon är absolut inte bäst och hennes framgång beror också mycket på hästarna.

Medarbetare på Hästfoto.

Kattapult
0

Haha att du bara vågar Maggan XD Jag skulle aldrig få för mig en sån sak XD hahaha

Muwrat
0

^^, gillar itne heller Malin hon är somsagt överskattad plus att när hon tävlade Flippan en gång för ett tag sen (vet ej när det var) startade en väldigt hög klass och vägrade 2 gånge rpå kombinationen och bröt sen ritten sen efter i en intevju hade de frågat henne varför hon bröt då sa hon att -"flippan är inte i toppform längre och blablabla" men VARFÖR starta henne i en så hög klass då?! :o varför itne starta i en lägre eller stå över att tävla om hästen inte är helt bra

Magster
0

#9 Lite roligt måste man ju få ha, men som sagt, det var BARA en rolig grej! Att frågat om en autograf hade varit värre tycker jag ^^-

#10 Det har du ju helt rätt i, då är det bara dumt att ta risken. Man måste ju tänka på hästen också.

Medarbetare på Hästfoto.

Lizzan
0

HAHAH så klockrent smile

jojjehanna
0

tycker ni är orättvisa (och avundsjuka?) nu. hon skulle inte få de bra hästar hon får om hon inte vore bra själv, så funkar det. inte 17 lånar hästägare ut sina värdefulla tävlingshästar till en sådär ryttare om de kan få en BRA, som malin faktiskt är. Malin må vara hur otrevlig/osocial som helst rent personligt men som ryttare är hon toppen.

#10 Man kan ha åsikter i varför hon startade Flippan, och kanske var det fel beslut,  men nu när hon gjorde det tycker jag det var riktigt att utgå.

sophiia
0

Tycker inte hon är så jätte sur, hon brukar vara med på våra nationella hopptävlingar och då har hon varit trevlig osv, tackade till och med för att jag öppnade "ut" grinden ifrån hoppbanan :P

Anoziz
0

#13 Håller med, Malin är en jätteduktig ryttare!

IdaB
0

Asså. Visst Malin är en EXTREMT duktigt ryttare och hon kan sin grej. men även om hon är duktig så beror de inte BARA på malin. De är ju faktiskt mycket som hänger på hästen också… Elr har jag föståt de helt fel..?

Monday
0

#16 Självklart kan man inte förvänta sig att kunna hoppa 1.50 banor på en häst som inte kan hoppa eller inte har den kapaciteten. Men ryttare som inte kan ta sig runt en 1.50 bana kan inte ta en häst som klarar de höjderna och förvänta sig att det ska gå jättebra. Är man inte duktig som ryttare så kommer man inte upp på de höjderna.

http://www.regret-nothing.com

ElinH
0

Jag vet av egen erfarenhet att hon är rätt sur av sig.. men strunt i det, orka bry sig om henne ;)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

IdaB
0

#17 Sant, ja, dår har vi (?) kommit fram till att Malin är bra på att rida och alltså väääääldigt bra men de hänger också på hennes hästar som kan väldigt mycket också.

jojjehanna
0

#19 och en hel del hästar har faktiskt Malin tagit upp i de klasserna, alltså lärt upp. Att hoppa dagens internationella banor är mycket teknik också. Alltså, Malin kan rida = får bra hästar (hästar med kapacitet) och klarar att göra dem till internationella tävlingshästar. Hur många färdiga hästar resp unghästar har hon tävlat. Någon som har koll?

IdaB
0

#20 - Men de har ju också varit att den hästen har haft kapaciteten att nå toppen. Gillar hästen ex. inte att hoppas så går de ju inte att ta den till toppen då den inte kommer göra sitt yttersta.

FeliciaS
0

#13 Håller med! Om det bara var hästarna som gjorde jobbet skulle det väl inte finnas duktiga ryttare? O.o

#18 Precis ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

IdaB
0

Orka bry sig .. Alla e ju emot mig endå :O

jojjehanna
0

#23 vi är inte emot dig men vi håller inte med om det dy tycker om MB.  (Det låter mer illa att någn är emot en, eller hur!?)

IdaB
0

Men asså vad jag en tycks skriva så verkar ni inte förstå. Jag tkr som er att malin ÄR duktig ryttare men som jag sa innan så ska ju hästen GILLA det den gör.

Ellsa
0

Kul =)

IdaB
0

#26 Va? :S

Anoziz
0

#27 Jag tror #26 menade att det var kul med en bild eller något åt det hållet ;)

Ellsa
0

#27 Att träffa henne?

Okej, om du tycker hon är överskattad? Hur kul är det för henne om hon ser den här tråden? Jag skulle inte bli glad iallafall!

IdaB
0

Asså :S Jag har sagt Malin är en MYCKET DUKTIG ryttare. Men hennes hästar har ju kapaciteten också, vilket är bra. Själv hade jag aldrig klarat av de (inte för jag gillar att hoppa..). Kan vi sluta diskutera detta nu? Malin ÄR bra och hon ÄR en duktig ryttare och han HAR bra hästar. finns de mer att säga!? Uppriktigt sagt tycker jag inte någon av oss här är riktigt snälla (inklusive jag) som sitter och pratar om någon annan "/

Magster
0

Eftersom att denna tråd spårade så låser jag den, den var mer menad som en kul grej att visa upp min bild, inte någon disskution om Malin är bra ellar inte.

Medarbetare på Hästfoto.

Inlägget är låst för nya kommentarer