Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 289 ggr
IdaB
0

www.idaborg.info.se

Hejhej! Nu har jag fixat ny latout på hemsidan då jag hade gjort fel mått :/ Men nu ligger de en bra layout som funkar alla upplösningar, har även nytt galleri ^^ Titta in och säg va du tkr, jag söker gärna LÄNKAR xD Tack och hej lever pastej!

MVH. Ida - www.idaborg.info.se

Isak
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Layoutmässigt tycker jag det ser okej ut. Dock blir layouten lite väl konstig ut på min iMac och en upplösning på 1680x1050px och Safari.

Bifogar en bild.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

IdaB
0

#1 Ojdå :S Ska fixa de då "/ Ahh xD allt blir konstigt hela tiden x'D Har precis lärt mig liksom :$

[MajaWrangstadh]
0

Jättesnygg layout tycker jag! Men det skulle nog vart ännu snyggare om den var centrerad :)

IdaB
0

#3 Tack :) <3

Pedro
0

Layouten är snygg, men om du vill ha ett lite mer proffsigare uttryck tror jag du ska ta bort smileysarna.

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Anoziz
0

Håller med ang centrering, hade nog blivit mkt snyggare! Sen tycker jag som Pedro sa att du ska ta bort smileysarna och alla ^^ osv, det ger som sagt inget seriöst uttryck ;) Eller snarare - det passar inte in på en fotohemsida överhuvudtaget! Annars väldigt snygg layout, gillar dock inte ramarna runt de små bilderna, blir nog bättre med vanlig ram ist! Kämpa på!