Kritik: Shetland Riks 16/8
Tar gärna lite kritik på dessa bilder som jag fotade på Huseby Bruk (Växjö) idag, första dagen av Shetland Riks 2008.
Nikon D200 och Nikkor AF-ED 80-200/2,8D användes. Inställningar mellan 1/400-1250, ISO 100-160, F2,8.
Strömmens Rolex
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Rozie
Fler bilder kommer ev när jag gått igenom fler, dessa får duga sålänge.
Mvh Anna
Tycker framförallt om bild #2, bra ögonblick och ren, fin bakgrund.
Måste bara fråga, gick tävlingen på gräsring sen?
För senast det var hästar på huseby var det i en otroligt dålig, dammig paddock med högt staket. Skulle ha åkt dit i morgon, men ska ha lagsnack och träning. Iof, skulle jag nog hinna dit och stanna till lunch, men det är om det finns gräsring nu då.
#4 Gick på gräs, både själva bedömningen samt "uppvärmningarna" :) Fantastiskt vacker miljö, tyvärr med publik i bakgrunden osv, men det var en upplevelse att åka dit.
Låter ju bra :) Får se om jag åker i morgon, annars är det ju evenemang där nästa helg och sen är det ju New Forest RIKS också. Hoppas allt fortsätter gå på gräs, för paddocken var en gräslig historia ;P
Alltså shettisar är för underbara! Jättefina bilder :)
Jätte fina biler :)
Jag blev verkligen helt förälskad i Mytorps Wilmas Wille, så underbar :) Synd bara att jag inte hann stanna och se bedömningen…
#10 trevligt att träffas f.ö ;)
Ja Wille var gudomligt söt! Han fick 32p bara, trodde han skulle få mer :p
#10. Säger som anna, trevligt att träffas! ^^ Lite smått chockad och lite fobi och blyghet, så ja. Var mest ett hej och lite nickningar.
Unberbara bilder, Anna, som vanligt. Inget att klaga på, you know this stuff. ;)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#11,#12 Trevligt att träffa er med :) Och Linda, du ska bara veta hur blyg jag är ;) Kände bara att jag var tvungen att gå fram och hälsa eftersom jag kände igen er :D
#14. haha, vad bra ^^