Systemkamera tillsalu!
Jag ska nu sälja min Canon eos 350D pågrund av att jag ska byta upp mig :) Säljes tsm med ett 35-70mm objektiv samt kanske kit objektivet.. 3 st bruksanvisningsskivor följer med, samt batteri, laddare, usb sladd.. :)
Ge bud :)
Var det inte din 350D som gick sönder?
Även om den fungerar nu igen kan den vara trasig och glapp så om du ska sälja den behöver du laga den först. Alternativt berätta för alla köpare att den varit trasig och inte är lagad men verkar fungera.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Alltså nu kmr en pinsam grej ;) Å de är att jag tror inte den va sönder. Utan bara att batteriet var slut. För först när jag provade he på den så funkade det inte.. Också tänkte jag ba: men det kan väl inte vara batteriet? men jag prövade, laddade batteriet & provade sen och vips så var kameran som vanligt igen..
& när jag laddade det förut innan jag trodde att kameran var sönder så hade jag säkert glömt och he i sladden ;) för de ligger massa sladdar huller om buller så jag bara hedde i batteriet i laddarn.. ;) haha
Haha okej ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Känner mig lite dum nu efteråt ;)
Men nu funkar den precis som den brukar ;)
men den e fortfarande tesalu? :O
liebe kann manchmal sehr weh tun
#5 ha?

Vill ha :D Men det vet du redan ;)
// Vickan
#7 haha jajemen de vet jag ;)

Samma sak hände mig en gång, fast jag hade laddat batteriet fullt och skulle ut och fota, kameran var stendöd. Den satte inte på sig när jag slog på! Blev livrädd! Men jag laddade batteriet och så va kameran som vanligt igen.. Mycket mycket knepigt.. Aldrig hänt tidigare eller efter det.
#9 men gud, det är precis samma som för mig. För jag hedde batteriet på laddning innan.. Men tänkte nu efteråt att jag inte hade hett i sladden.. men nu när du också säger att de ha blivi lika för dig så kan de ju lika gärna vart så :P

Och jag lånade en kompis pappas NYA kamera, fotade i hagen, tryckte på alla möjliga knappar.
Sen stog det något i stil med "bla bla bla har inaktiverats"
"… Eh.. Här får du.. Hade jag sönder den?"
visade sig 1 vecka senare att batteriet var slut.. :)
#11 haha fyfasiken vad hemskt! Men tur att de bara var batteriet då. Men man blir skiträdd när sånt händer ;S
#11 Hahaha XD jag kan se din min framför mig :P
"Ta tanten med hattenknappen" :P
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
När eran kamera inte funkar så e detnog så att batteriet hamnat lite snätt eller något, för så var det för mig på bassholmen så när vi var på väg hem så tog jag ur och i batterina och så funka den..
#14 okej, jo. de verkar bli så för folk verkar de som. då behöver jag inte vara orolig :)
#11 Haha, gud vad pinsamt. Man blir nog rädd när det är ens egen kamera, men när det är någon annans… Gud, jag hade dött xD
#2 hur mkt vill du ha? ;D
#17 tyvärr har den gjort sådär igen att den har slutat funka men nu har jag inte fått liv i den igen :/

haha, tog ett BRA tag innan jag fattade. Det är en ytterst charmig knapp. Tycker du inte? ;)