Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 396 ggr
LindaKarlstrom
0

Porträtt - kritik önskas

Jag har inte fotat hästar på jättelänge känns det som, men igår var jag bara tvungen att fota min kompis nya foderponny Hassel, han är för söt!

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett huvudporträtt.

Spana in mina ohh så fina knoppar (a)

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och en helkroppsbild

LindaKarlstrom
0

Tanken är att fotona ska upp på ridklubbens hemsida där Hassel står uppstallad. Och det är ingen bild från sidan för då ser man hur tunn han egentligen är.

Colt
0

#1 Fint porträtt! Gillar vinkeln och hästens uttryck mycket, även mycket fin bakgrund.
Tycker dock att kedjan förstör ganska mycket. Tycker även att bilden är lite "dassig" i färgen.
#2 Denna gillar jag bättre. Jätte fina färger! och återigen jätte härligt uttryck från hästen och en mycket fin bakgrund.
Jag gillar vinkeln även här och kedjan stör inte alls lika mycket som på den föregående bilden.

Överlag tycker jag du har tagit mycket fina bilder som vanligt! =)

Ellsa
0

Har du sparat bilderna med lägre kvalité?

Marija
0

#5 Det tror jag inte att hon gjort, öppna bilden i ett nytt fönster så ska du se att kvalitén blir mycket bättre =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

FeliciaS
0

#1 Fint uttryck på hästen! Färgerna är fina och skärpan bra. Dock gillar jag inte att bakgrunden över träden är helt vit. Det är lite kul att träden bakom hans öron och huvud formar sig precis jämt i kant med dem ;)

#2 Samma sak som ovan, plus att hovarna och marken har ungefär samma färg så framförallt höger framhov nästan smälter in i marken.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus