Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 478 ggr
LnKarlsson
0

Svartvitt isisporträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker du om detta svartvita porträtt? Tråkigt, fint, "ett i mängden" eller lite annorlunda?

Vill ni så kan jag ladda upp färgoriginalet!

HBKbruden
0

Jag gillar det!, men bättre i färg:)

Lozzan
0

Jag tycker att det är ett jättefint foto. Hästen har härlig blick, bra komposition och jag gillar ljuset. Däremot är det något som gör att det där lilla extra fattas, jag skulle gärna vilja att den var lite mer detaljerad. Den blir lite platt och för mig som inte känner hästen blir jag inte lika berörd som jag kunde ha blivit om det var min egen, men man kan absolut ana lite utav hästens personlighet.
Det är en bild som, om det var min häst, absolut skulle platsa på väggen här hemma. =) Bra jobbat!

LnKarlsson
0

#1, lägger upp den i färg också då :)

#2, tack, jag förstår hur du menar med att den är lite platt! Jag känner inte denna häst jag heller men har ju ändå varit i närheten av den lite och jag tycker verkligen att h*n är jättefin och verkar ha en mysig/lite blyg personlighet! Det är favoriten bland de åtta islänningar som finns i den hagen.. Tacktack :)

LnKarlsson
0

Gjorde en sepiatoning av bilden när jag ändå var i farten! Vilken gillar ni bäst av de tre?
sepia, svartvit eller färg?

Xanon
0

Det är ett sånt härligt kort, h*n ser ut att småle lite finurligt. Jag tror att jag gillar sepian mest, men det är för att jag är en sepia-nörd…

A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Anna
0

Färg!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LnKarlsson
0

#5, ja h*n är lite finurlig av sig verkar det som! Och otroligt söt dessutom! Jag tycker också om sepiatoningen men kan faktiskt inte bestämma vilken jag tycker bäst om!

#6, varför just i färg? ;)

LnKarlsson
0

*putt*

#6, Attlid, varför just i färg?

Anna
0

Tyckte färgerna var för fina för att gömmas bort ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Fridalej
0

Sepia!! Lätt! Skitsnyggt.

Toltaren
0

Gillade den bäst i färg :)

LnKarlsson
0

Haha, känns som att det är lite svårt att avgöra vilken som ser bäst ut, men det med färg, svartvit och sepia är ju verkligen en smaksak!

busmartzon
0

Sepia :D