Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 19-köpes-säljes-eller-bytes
Läst 485 ggr
UlrikaG
0

Säljes: Kameraväskor

Säljer två kameraväskor, en ryggsäck och en axelväska.

LowePro SlingShot 200AW 300 kr

Soligor Classic Line 250 kr

Båda är i gott skick. SlingShoten är dock lite sliten vid ena dragkedjan, dock inget som påverkar funktionen av vare sig dragkedjan eller väskan i övrigt.

Finns i Gbg, säljes mot kontant betalning eller förskottsbetalning, ev frakt betalas av köparen.

Jojaton
0

Vad har du haft i din Slingshot, och har du haft plats över?

Johanna - Instagram

UlrikaG
0

Jag har haft ett 400D-hus med batterigrepp, ett tokina 100/2,8 och ett 50/1,8 samt ett tamron 70-300/4-5,6. I vissa fall även ett EF-S 18-55/4-5,6 . HAr även fått plats med en extern blixt i ett av facken. Finns gott om plats för extra betterier, pennor, små block, minneskort (finns en speciell ficka för det med plats för åtta st CF-kort) och nycklar etx. Väskan blir rätt full med ett hus och fyra objektiv samt blixt dock.

UlrikaG
0

Glömde, med tokinat eller EF 80-200/4-5,6 monterat, går det att få plats med fem st objektiv, dvs fyra lösa och ett monterat.

Majsbecka
0

Jag är eventuellt intresserad av ryggsäcken!

UlrikaG
0

#4, var bor du? Jag bor i Gbg som sagt och kan skicka den

Majsbecka
0

#5 Pm:ar dig! :)

jojjehanna
0

Hm, jag behöver en ny rygga och den såg inte helt tokig ut. Skulle gentligen behöva en större men frågan är om jag orkar släpa på allt. Är den såld? Bor i Mölnlycke.

UlrikaG
0

Nope, den är inte såld än, men det finns en som är intresserad som skall höra av sig om ett definitv besked snart hoppas jag.

AndreaK
0

Letar just nu efter en väska där jag kan få plats med min kamera + zoom som tsm är 25 cm "långt". Känns axelväskan stor att gå med? Har redan en ryggsäck och letar efter något "litet" att ha med sig. Jag finns i Alingsås :)

UlrikaG
0

#9, nej axelväskan känns helt ok att bära på.

Den har även stora sidofickor som rymmer sådant som kan vara bra att snabbt komma åt, t ex linslock eller putsduk.

jojjehanna
0

PM:a gärna om den inte blir såld så kanske jag kan komma och titta på den. Men vi har bilen på verkstaden några dagar…

UlrikaG
0

#11, javisst, jag hör av mig så fort jag får svar från den andra.

Jojaton
0

#2 Okej, låter ju bra :) Tror jag satsar på den och inte 300 Aw ;P

Johanna - Instagram

UlrikaG
0

Bägge väskorna finns kvar.