Säljes: Kameraväskor
Säljer två kameraväskor, en ryggsäck och en axelväska.
LowePro SlingShot 200AW 300 kr
Soligor Classic Line 250 kr
Båda är i gott skick. SlingShoten är dock lite sliten vid ena dragkedjan, dock inget som påverkar funktionen av vare sig dragkedjan eller väskan i övrigt.
Finns i Gbg, säljes mot kontant betalning eller förskottsbetalning, ev frakt betalas av köparen.

Jag har haft ett 400D-hus med batterigrepp, ett tokina 100/2,8 och ett 50/1,8 samt ett tamron 70-300/4-5,6. I vissa fall även ett EF-S 18-55/4-5,6 . HAr även fått plats med en extern blixt i ett av facken. Finns gott om plats för extra betterier, pennor, små block, minneskort (finns en speciell ficka för det med plats för åtta st CF-kort) och nycklar etx. Väskan blir rätt full med ett hus och fyra objektiv samt blixt dock.

Glömde, med tokinat eller EF 80-200/4-5,6 monterat, går det att få plats med fem st objektiv, dvs fyra lösa och ett monterat.
Jag är eventuellt intresserad av ryggsäcken!

#4, var bor du? Jag bor i Gbg som sagt och kan skicka den
#5 Pm:ar dig! :)
Hm, jag behöver en ny rygga och den såg inte helt tokig ut. Skulle gentligen behöva en större men frågan är om jag orkar släpa på allt. Är den såld? Bor i Mölnlycke.

Nope, den är inte såld än, men det finns en som är intresserad som skall höra av sig om ett definitv besked snart hoppas jag.

Letar just nu efter en väska där jag kan få plats med min kamera + zoom som tsm är 25 cm "långt". Känns axelväskan stor att gå med? Har redan en ryggsäck och letar efter något "litet" att ha med sig. Jag finns i Alingsås :)

#9, nej axelväskan känns helt ok att bära på.
Den har även stora sidofickor som rymmer sådant som kan vara bra att snabbt komma åt, t ex linslock eller putsduk.
PM:a gärna om den inte blir såld så kanske jag kan komma och titta på den. Men vi har bilen på verkstaden några dagar…

#11, javisst, jag hör av mig så fort jag får svar från den andra.

Bägge väskorna finns kvar.