Vattenbilder - kritik
Hej!
Fotade Fakur i vattnet för några dagar sen, fick stå nere i vattnet till naveln ungefär :)! Så kamerarisk, men den klarade sig!

Varsågoda att kommentera :D

Bild 1 - Så söt :') <3 fast skulle gillat den bättre om huvudet hade varit högre och att han liksom hade kollat på något bakom dig. Annars vacker bild :)
Bild 2 - ÅHH! :D Älskar den :O den bilden har jag inget att komentera om. jo, tyglarna skulle du kanske klonat bort. men då stör inte mycket.
Du är en toppen fotograf fortsätt så! :)

#1 Fina färger, bra skärpa och hästen är jättefin. Men dock kan jag håller med IdaB om att den hade varit bättre om han hållt huvudet högre, och fäst blicken på dig eller något bakom dig. Sen tycker jag att han ser lite trött ut i blicken kanske.
#2 Helt underbar! Är verkligen ett fryst ögonblick, gillar verkligen färgen på den, ger en annorlunda känsla. Tyglarna är enligt mig mest på känsla hur man vill ha det då, om jag t.ex. skulle ha en sån bild på väggen så skulle de klonas bort, de ger mer frihet i bilden, men det är vel lite på känsla såklart. Mjo, men den är verkligen jättevacker, tycker om den så himla mycket! :)

Tack så supermycket! :*:*
#2 är jättefin, verkligen. Dock vill jag nog se mer av mulen, känns lite tajt där just nu. Får man se orginalet? (Tänkte på färgerna).
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#2 vill se mer av mulen och gillar inte den skarpa blå färgen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#7 Tack, är hos mamma nu men lägger upp när jag kommer dit!
#8 Okej , tacktack. :)

Åhh älskar andra bilden! :D <3 Häftig!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#10 Taaack! :)

Älskar #2!
Gillar inte #1 så mycket…, mer att den är väldigt söt ^^,
#2 är jättefräck, liiite för blå men häftig! ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#13 Tack :D
#14 Tackk :)

#8 Håller med Anna, jag skulle vilja se den i svartvit i stället! Annars är bild 2 kanonfin!

Bild nummer 2 var riktigt häftig!

Tack!:)
Båda bilderna var superfina men jag fickk verkligen en speciell känsla när jag såg #2!
Den har du verkligen lyckats superbra med :)
Fortfarande sugen på att få se orginalet (bild #2) ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag gillar bild nummer 2 skarpt. Blå färgen gör bilden, hade det varit normalfärg hade den inte varit lika läcker. Bra jobbat!