Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 1043 ggr
Hajda
0

www.aidahakimi.se

Igår blev hemsidan klar, äntligen :))
Vill tacka Moa, Dobben på forumet som byggde i princip hela hemsidan, guld värd!
Nu återstår bara domänamnet som är köpt men än inte aktiverat, för nuvarande heter hemsidan egentligen www.aidahakimi.webb.se, men det ska ändras till www.aidahakimi.se. Och webbhotell flyttningen till Manufrog.

Söker nu alltså länkbyten, så alla som vill länka med mig, skriv här erat namn (för & efter) och hemsida. När ni ska länka till mig skriv: www.aidahakimi.se, så slipper ni ändra sedan.
I övrigt uppskattas kommentar och kritik om allt på hemsidan, bilder text m.m :D

MVH / Aida.

Hajda
0

Ville bara också säga att än så länge finns bara bilder i Poträtt och Rörelse (Häst)

elinnn
0

Fin sida som är lätt navigerad!

[michaelalundgren]
0

Snygg sida.
Det jag tycker var lite trist är att det inte är så mkt färg på sidan.

Anna
0

Lättnavigerad, ja, mycket bra!

Men lite färglös som Michaela säger. Blir nästan lite tråkig i längden. Någon färgdetalj kanske du kan ha?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Ellsa
0

Jättesnygg!

Hajda
0

Okej, tack för kritiken.
Jag kan hålla med om färgerna, men jag hade beslutat mig för färgerna grått,vitt och svart, det blev som det blev :)
Kommer antagligen byta layot, en ny för varje årstid har jag bestämmt =D, så det blir till höst :)

neonrosa
0

Snyggt! Som sagt är den smått färglös, gör om bilderna på startsidan till färg istället så blir det nog mycket bättre ska du se.

Carolalover
0

Fin sida :D
Har du lust att göra ett länkbyte??

Jessica la Fleur- www.lafleurphoto.webs.com

Hajda
0

#7 Tack för förslaget, ska testa och se hur det blir :)

Ville bara passa på att säga att jag har uppdaterat mig på natur fronten, kika in ;)

Hajda
0

#8 Jag lägger in dig imorgon eftermiddag :)

Dobben
0

Va snyggt det blev när allt blev klart! :D Jag vill ju jättegärna göra ett länkbyte med dig 0:)

Hajda
0

#11 Och det var ju inte minst Moas förtjänt ;) ?
Okej, jag länkat till dig också imorgon eftermiddag :D

SofiaGenne
0

Jättesnyggggt :)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Dobben
0

#12 nee de va ju du som bestämde hur det skulle se ut 0xP
Wohoo, jag länkar dig också x)

Hajda
0

Om Länkbyterna: Jag håller på att flytta över sidan till Manufrog, därför har jag inte hunnit länka till er :/ När allt är klart meddelar jag er!

Magster
0

www.mgfotografi.webb.se

:) Hemsidan blev ju helfin!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Hakimi
0

Tänkte ta och berätta lite vad som hänt med hemsidan:
- Jag har flyttat över hemsidan till Manufrog - Jag följde erat råd om mer färger, sagt och gjort. Nu ska jag bara lägga in färgiga bilder på startsidan. Än så länge finns bara en på en fjäril, ska komma fler som ändras varje gång man klickar på sidan.
- Jag har aktiverat domänamnet www.aidahakimi.se

Och alla ni som ville göra länkbyten, nu har jag länkat er, så länka mig nuuu :>

Detta ska göras:
- Ny header
- Nya bilder på startsidan
- Nya bilder i galleriet
- Lite andra småjusteringar b.la ny "sida" i information. Ska ändra Piser till namnet: Priser/Tjänster. Samt ny bild i info. Meddelar när allt är klart.

MVH Aida

Hakimi
0

Glömde säga: Jag söker länkbyten fortfarande :>
Någon intresserad? ;)

Hakimi
0

Hemisan är uppdaterad! Läs mer under uppdateringar på hemsidan.

Vad tycker ni om den nya headern? Kritik uppskattas!

Hakimi
0

Söker länkbyten, någon som är intresserad?

neonrosa
0

Mycket bättre, men jag tycker fortfarande att du ska ha bilden på dig i färg den med ;)

Majsbecka
0

Jag kan göra länkbyte, jag kanlänka vid nästa uppdatering :)
www.beckafoto.webb.se

Hakimi
0

#21 Sara, du blir då aldrig nöjd XD :)

#22 Perfekt, jag länkar dig immon :D

A-Hakimi
0

Sådär, det har blivit en stor uppdatering. Återstår bara några nyare bilder på startsidan, men det orkar jag inte med XD

Kika in - www.aidahakimi.se

neonrosa
0

Väldigt snygg, och annorlunda! Haha okej, jag ska inte säga något mer om färgade bilder ;) Även om jag fortfarande tycker det, hehe… Oskyldig

Emelie-G
0

Tjusigt! :) Tycker dock att placeringen av senast-texten vid uppdateringar ser lite konstig ut, tror det skulle bli bättre om du istället skrev "Senast uppdaterad:…" på startsidan under ©-texten och antalet besökare.

OliviaJ
0

Jättesnyggt tycker jag! Men heller med Emelie om Senast uppdaterad texten :)

Mari
0

Tycker din hemsida blev jättebra! Ska kolla igenom den mer när jag kommer hem :)

Jag gör gärna också ett länkbyte om du är intresserad?
www.mariekengren.se

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se