Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 05-kritik-närbilder
Läst 744 ggr
Hannybee
0

Kritik, häst vid havet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gärna ha lite kritik på den här bilden… Är inte riktigt säker på om jag tycker om den, den är ju lite ovanlig. Blir nog bättre kvalité om ni klickar upp den i normal storlek.

Lägger den under "fotografera blandat" då jag inte är säker på vilken kategori som passar bäst.

Tack på förhand// Hannah

Hannybee
0

PS. Har rätat upp den i PH och smågrejat lite…

Buuc
0

Stör mig på huvudet, det är för mörkt och det förstör bara bilden. Huvudet sen avlångt och konstigt ut. Beskär och ljusa upp och så.

Mari
0

Gillar den inte riktigt, är alldelens för mörk skulle också vilja se mer av huvudet, kanske att den tittade liiite mer till höger. Tycker om idén och tycker du ska jobba vidare på den :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hannybee
0

#2 Ok, men menar du att jag ska ta bort hästen helt? :O

Hannybee
0

#3, De ska jag göra, om jag får ett sådant fototillfälle igen. (Vilket tyvärr inte är så troligt…)

Hannybee
0

Glöm inte att ta upp i full storlek förresten! :O Fler kommentarer? :)

Xanon
0

Jag gillar den, men huvudet är lite för mörkt, för avlångt och det är för lite huvud på bilden. Det bästa har varit om ögat var lägre ner, vid horisonten, Då hade du kunnat beskära och få med båda öga och horisont, så att huvudet inte ser så utdraget ut. Men härlig bild annars, förmedlar känsa av lugn för mig. Bra jobbat!

A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Hannybee
0

Ok, ska tänka på det. :) Jag kan ju "ljusa upp" huvudet i Ps, men orkar inte det jst nu… Tack för tipsen! :D

[manzii]
0

Jag gillar den exakt som den är. Det gör inget för mig att den är lite mörk för det tycker jag ger en annorlunda känsla. Det ända jag kan säga är att under ögat känns hästhuvet så avlång, om du förstår hur jag menar. Annars, helt super.

Hannybee
0

Okej, tack! :D