Felmeddelanden på iFokus?
Får du något felmeddelande vid användning av iFokus eller dess funktioner? Frågan gäller alltså inte eventuella problem med utseenden och liknande, utan endast felmeddelanden från iFokus servrar. (Exempelvis "Server error in application")
Om du får något felmeddelande är det bra om du berättar vad du gör innan det uppstår samt klistrar in meddelandet i den här tråden.
Om du inte får några felmeddelanden uppskattar vi om du inte skriver i tråden. Vi vill hålla den så överskådlig som möjligt.
Har du besvarat frågan på en annan iFokussajt behöver du inte göra det igen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nej inte vad jag kan minnas. iFokus funkar perfekt enligt mig :D

jag får det ibland :(
Jag får det också ibland men det är det gamla vanliga….
Det är dem bakom iFokus som är intresserade av att veta vilka - därav tråden.
Så nästa gång ni får det, kopiera och klistra in i denna tråden eller ta printscreen!
Jag brukar få felmedelanden när jag ska kolla vilka inlägg jag skrivit i som det kommit nya svar i alltså "mina inlägg" knappen.
Kan klistra in vad det står om det kommer upp igen men nu de senaste dagarna har det bara blivit vitt och sidan slutar ladda så man får gå in på fokussidan själv och leta upp tråden :/
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag har fått något meddelande ett par gånger och då har det stått "Service Unavailable".
Jag brukar få som #7 ibland, nån gång i veckan där ingen sajt funkar eller att nån funkar, men inte fler än 1-2 av favoriterna..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Får hela tiden..

Kommer upp likadant för mig som #9 när jag ska gå in på Teckning
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

exakt samma för mig som för #12
#12 så kommer upp för mig ibland. Gjorde det idag.
Det hände en del vid lanseringen av NiF men annars har det inte hänt sen dess.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Kanonbra att ni visar vilka felmeddelanden ni får!

Jag får samma error meddelande som #18 när jag ska skriva ett nytt eget inlägg. Har testade några gånger men det blir lika hela tiden…
Ja får det om ja ska skriva ett eget inlägg, typ att ja vill ha kritik på en bild eller likande, det kan ja inte göra.
Jag får sidan kan inte visas osv när jag försöker gå in och se på skrivna inlägg under mina inlägg. "/