Störande staket

Eftersom att ingen verkade ha någon lust att klona så har jag nu hinnit färdigt med det själv. Är medveten om att det syns på vissa ställen som i svansen och så. Men kloningen var väääldigt svår, speciellt med benen, eftersom att de var täckta av staket och att tre av hovarna inte syntes överhuvudtaget.
Har även beskärt samt lagt på lite kontraster.
Men nu kan ni ju passa på att ge konstruktiv kritik på resultatet som tog 4 dagar att få fram (=
OJ! Super fint verkligen :O
Bra jobbat, men lite väl kladdigt för min smak. Jag skulle lämnat det bakre staketet :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Bra ! Tyvärr ser man att samma mönster upprepas på gräset i bakgrunden, men inget man tänker på :)

#5 Den tkr jag blev bättre ^^ Lite mer levande nu :D Tkr VERKLIGEN du är duktig på kloning xO Toppen bra jobbat *tummen upp*

#6 Tack så mycket!
jo, den kändes en aning "black" innan.. så det blev nog bättre såhär :D
Klonar inte speciellt ofta och såhär petiga saker som ben osv. , så det tackar jag verkligen för :D

Kloning 2 är mycket bättre, men jag tycker den första också funkar faktiskt! Du är väldigt duktig på kloning.
Jag använder plåstret i PS ifall det är mycket gräs osv så det blir annorlunda färger. :)
Dock klonar jag inte ofta - jag suger på det ;)
Bättre! :D
Vad fina ni är! Jag tycker inte att något av staketen stör överdrivet mycket, men det är nog bara jag ;)
Bra jobbat :) Såg först inte att mönstret i gräset upprepades förrän det påpekades i ett annat inlägg.

#10,11.
Tack (= Tycker det ser lite grötigt ut, men huvudsaken var mest att hans ben kom fram eftersom att han använde sina bakben flitigt (=
Asså hur gör man ;O
Jag försökte klona bort en eltråd en gång och jag failade totalt x)

#13 Jag bara klonar, så fåre bli som de blir :D