Retuschutmaning #12
Detta är en utmaning där arrangören laddar upp ett foto som sedan ni medlemmar ska redigera så bra ni kan! Efter en vecka väljs en första-, andra-, samt tredjeplacering ut och redovisas i forumet. Vinnaren får ta över nästa utmaning.
Regler:
- Originalfotot som arrangören laddar upp ska förminskas ner till max 1600x1600px, för bästa kvalitet. Det får inte vara redigerat på något sätt, utan ska vara helt i original.
- Personen som väljer bild utser "vinnaren" samt andra och tredje placeringarna, och den som kommer på första platsen väljer bilden för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
- Ni får ladda upp bidrag tills den 16 september kl. 23:59. Senast den 18 redovisar jag resultatet.
Kom ihåg att klicka på "Visa i nytt fönster (full storlek)" i vänstra hörnet när ni öppnat den bifogade bilden. I pop-uprutan är fotots kvalitet försämrat.

haha, här vare många bidrag xD
gjorde jag något fel? försvår bild? :P

Håller på med ett! :D

OT: Om några månader kanske jag sitter på just den där hästen i en smurfblå dräkt… ;)
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

#4 jasså ? va kul :) hur? nyfiken bara ;)

#5 Ska göra lumpen som beriden högvakt, då rider man på de där snygga hästarna ;) Rycker in 27oktober i år…
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

puttputt ;)

haha, minst bidrag någonsin ;)
Lugn o fin, jag ska bidra senare ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
mitt kommer in sen också :) ska bara fixa något kul med de ^^
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

#13 jättefint! :D

# 13 & # 15 skit snygga verkligen :D

#17 Den gillar jag! :)
http://taralom.blogg.se - Min blogg

Tack :)

puttar :)
#17 Gillar jag starkt ^^
Mvh. Ida Lundahl
#13 Jag har fotat bakgrundsbilden, kanske ska nämnas också. Inte tagen från någon sida eller så alltså ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Bara idag och imorgon kvar nu :)
Min dator svarar inte på pop upp fönster, jag har klickat på nåt cp så det har låst sig så jag kan inte spara bilden i orginalstorlek. Kan jag redigera den lilla bilden ;O?

annars kanske detta går?
http://hastfoto.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=c842a3a8-7a7a-4934-9055-c8bf4939db0d
puttar upp :)
Mvh. Ida Lundahl

Ni har 8.57 timmar kvar ;) haha
Nu gott folk är de dags att börja klura med bilden! ;D Det ska i vilket fall jag försöka xD
Mvh. Ida Lundahl